تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،


بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

در این مقاله از سری مقالات آموزش کسب و کار الکترونیکی ما در ابتدا در مورد سئو توضیحاتی را ارائه می دهیم و سپس یک سری تکنیک را ارائه می دهیم که می توانید برای بهینه سازی سایت خوتان استفاده کنید.

بهینه سازی ساختار سایت در بعضی موارد، نیازمند تغییراتی در وب سایت است. که انجام برخی از این تغییرات برای سایت شما، بسیار حیاتی هستند. اما در زمانی که این تغییرات در سایت اجرا شوند، تاثیر بسزائی در نتایج جستجوی سایت شما خواهند گذاشت. ممکن است شما با بسیاری از موضوعات در این آموزش آشنا باشید. ولی ممکن است، بیشتر آن ها را در سایت خود اعمال نکرده باشید.

مهم ترین نکته برای بهینه سازی سایت، هدف شما برای دریافت، کاربر هدف، از موتور های جستجو است. باید با خودتان بگوئید، که چه کاربرانی را می خواهید. در حقیقت بهینه سازی سایت به معنی جایگاه بهتر داشتن در زمینه کاربران هدف شما است.


برخى از پارامترهایى كه موتورهاى جستجو به آنها اهمیت مى دهند عبارتند از:

  • 1) ساختار سایت و نحوه كدنویسى صفحات،
  • 2) معمارى سایت و نحوه اتصال صفحات شما به یكدیگر،
  • 3) سرعت لود شدن صفحات،
  • 4) نحوه قرارگرفتن بخش هاى مختلف،
  • 5) محتواى سایت،
  • 6) برندسازى اینترنتى،
  • 7) قدمت صفحات،
  • 8) نحوه معرفى سایت شما در سایر سایت هاى اینترنتى ( لینك هاى خارجى) و ...

با شناخت این پارامترها می توانید رتبه سایت خودتان را در موتورهای جستجو بهبود بدهید.

با توجه به اینكه بهینه سازى سایت یك كار دراز مدت و مداوم است، استفاده از روش هاى متقلبانه و فریب آمیز براى بهبود وضعیت سایت در گوگل منفعتى براى شما ایجاد نمى كند و بهتراست که تنها از روش هاى مفید و غیر اسپم براى بهبود رتبه سایت خودتان در گوگل و سایر موتورهاى جستجو استفاده کنید.

به طور خلاصه شما در ابتداکارهایی که باید انجام دهید عبارتند از:

  • 1) تحلیل سایت و بدست آوردن مشكلات آن
  • 2) بدست آوردن كلمات كلیدى مناسب در زمینه كارى خودتان
  • 3) تحلیل وضعیت سایت تان و رقبایى كه دارید
  • 4) بهبود ساختار سایت و كدنویسى آن
  • 5) بهبود محتواى سایت
  • 6) تولید محتواى مناسب
  • 7) تحلیل رفتار كاربر بر روى سایت و بهینه سازى نرخ تبدیل
  • 8) بالابردن اعتبار سایت (Authority)
  • 9) انطباق وضعیت سایت تان با تغییرات الگوریتم هاى گوگل

اگر شما توانایی این کارها را که در بالا گفتیم ندارید می توانید این کارها را به افرادی که در این کار خبره هستند بسپارید تا برای شما انجام دهند.

مراحل انجام سئوی سایت به صورت شماتیک

مراحل انجام سئوی سایت توسط خودتان یا افراد خبره در این کار که شباهت زیادی به انجام یک پروژه دارد که در زیر مراحل انجام آن به صورت گرافیکی نشان داده شده است.

بعد از توضیحات مقدماتی حال به تکنیک هایی اشاره می کنیم که می توانید با این تکنیک ها سایت خودتان را بهینه کنید.

تکنیک اول : ساخت تیتر های یکتا برای صفحات سایت

تیتر سایت، بیانگر موضوع سایت شما، به کاربران و موتور های جستجو می باشد. تگ Title باید میان تگ Head در کد های HTML قرار بگیرد.

در حالت ایده آل شما باید برای هر کدام از صفحات سایتتان تیترهای یگانه داشته باشید.

اگر صفحه سایت شما در نتایج موتور های جستجو قرار بگیرد، تیتر صفحه سایت شما در اولین خط نتیجه جستجو قرار خواهد گرفت. این خط به صورت درشت نمایش داده می شود. این به کاربران کمک می کند، که آیا این سایت با کلمه جستجوی آن ها مطابقت دارد یا خیر؟

تیتر صفحه اصلی سایت شما می تواند شامل نام سایت شما، یا نام تجاری شما و یا اطلاعات خیلی مهم در زمینه تجارت شما باشد.

کاربر این عبارت را جستجو می کند.

شیوه های مناسب برای انتخاب تیتر صفحات

1- تیتر سایت بیانگر مطالب و موضوعات سایت  آموزش کسب و کار الکترونیکی است: پس تیتری را انتخاب کنید که به خوبی با مطالب شماارتباط برقرار کند.

برای اینکه تیترهای سایتتان مناسب باشد سعی کنید از موارد زیراجتناب کنید:
  •  تیتری که به مطالب سایت شما هیچ ارتباطی ندارد.
  •  استفاده از تیتر هائی که به صورت اولیه در نرم افزار های طراحی سایت ایجاد می شوند مانند: Untitled یا New Page

2- انتخاب تیتر های یگانه برای هر صفحه : هر صفحه سایت شما باید دارای یک تیتر منحصر بفرد باشد، این کار به گوگل کمک می کند تا آن صفحه را از صفحات دیگر مجزا کند.

برای اینکه تیترهای یکتا داشته باشید اجتناب کنید از:
  • از قرار دادن یک تیتر در تمامی صفحات و گروه صفحات سایت.

3- تیترهای مختصر و مفید : تیتر ها می توانند کوتاه و حاوی اطلاعات مفید باشند. اگر تیتر سایت از حدی بیشتر باشد، گوگل فقط بخشی از آن را در نتایج جستجو قرار می دهد.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

برای اینکه تیترهایی کوتاه داشته باشید اجتناب کنید از :
  • از تیتر هایی با کلمات زیاد استفاده کنید، که برای کاربر سودمند نیست.
  • استفاده از کلمات کلیدی غیر ضروری.

تکنیک دوم : استفاده از تگ Description

تگ توضیحات به گوگل و دیگر موتور های جستجو توضیح مختصری درباره آن صفحه می دهد. این بخش می تواند شامل چند کلمه کلیدی یا عبارت باشد. این بخش ممکن است از یک جمله تا 2 پاراگراف باشد. این تگ به همراه تیتر در میان تگ Head قرار می گیرد.

بخش های تگ توضیحات بسیار مهم هستند، به دلیل این که گوگل، به کاربران خود، صفحاتی را که مربوط به جستجوی آن ها است را نمایش می دهد. برای همین داشتن تگ توضیحات یگانه در هر صفحه سایت، به امتیاز شما در نتایج جستجو کمک می کند. همچنین نوشته های این تگ در نتایج جستجو به کاربر نمایش داده می شوند.

کلمات جستجو شده توسط کاربر، در تگ توضیحات به صورت درشت نمایش داده می شود. و این به کاربر کمک می کند، که آیا این سایت با خواسته او مطابقت دارد یا خیر!

شیوه های مناسب برای تگ توضیحات سایت

1- مختصری از مطالب سایت را قرار دهید : توضیحی بنویسید که هم مفید باشد و هم کاربر را شگفت زده کند زیرا آن ها این بخش را نیز در نتایج جستجو مشاهده می کنند.

برای اینکه مطالب شما به صورت مختصر باشد اجتناب کنید از:
  • نوشتن توضیحاتی که به مطالب سایت شما ارتباطی ندارد.
  • نوشتن توضیحاتی مانند : این صفحه انیمیشن است یا این صفحه در زمینه انیمیشن است.
  • پرکردن بخش توضیحات با کلمات کلیدی.
  • کپی کردن تمامی مطالب صفحه و قرار دادن در این بخش

2- استفاده از توضیحات یگانه برای هر صفحه : داشتن تگ توضیحات متفاوت برای هر صفحه، به کاربر و گوگل کمک بسیاری می کند. مخصوصاً زمانی که کاربر تمامی صفحات شما را با استفاده از نام صفحات جستجو می کند.

اگر سایت شما شامل صد ها یا شاید هزاران صفحه باشد.این تگ در انتخاب صفحات به کاربر کمک شایانی می کند.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

برای اینکه توضیحات یکتا برای هر صفحه داشته باشید اجتناب کنید از:
  • استفاده از یک تگ توضیحات در تمامی صفحات سایت.

تکنیک سوم : اصلاح ساختار آدرس های سایت

شاخه بندی درست مطالب، و اختصاص نام مناسب به فایل های سایت، نه تنها به سازمان یافتگی سایت شما کمک می کند، بلکه به موتورهای جستجو کمک می کند تا به راحتی مطالب سایت شما را بدست آورند. همچنین به کاربرانی که می خواهند لینک به سایت شما بدهند نیز کمک می کند.

http://www.oddstore.ir/data/1385-3-23/page1

آدرس هایی مانند مثال بالا، می توانند گیج کننده باشند. کاربران ممکن است برایشان سخت باشد، که چنین آدرسی را به خاطر بسپارند. این لینک به طور غیر حرفه ای طراحی شده. و بسیاری از بخش های آن غیر ضروری هستند. در صورتی که کاربران با نوشته مورد نظر شما به شما لینک بدهند و آن لغت در لینک هم باشد از نظر موتورهای جستجو آن سایت حاوی اطلاعات سودمند در این زمینه است. تا این که آدرس، از اعداد تشکیل شده باشد.

اگر به یاد داشته باشید، آدرس صفحه هم در نتایج جستجو نمایش داده می شود. و در صورتی که کلمات مناسب در آدرس شما باشد، این می تواند دلیل خوبی برای کلیک کاربر روی آدرس شما باشد.

گوگل انواع ساختار های آدرس وب را پشتیبانی می کند. حتی آن هائی که پیچیده هستند. ولی داشتن ساختار سایت ساده، هم به کاربران و هم به موتور های جستجو کمک می کند. بعضی از صاحبان سایت آدرس های Dynamic را به استاتیک تبدیل می کنند، که این بسیار خوب است، ولی در صورتی که به درستی انجام نشود ،ممکن است مشکلاتی را برای ربات های گوگل به وجود آورند. برای انجام این کار حتماً در زمینه ایجاد آدرس های بهینه برای موتورهای جستجو تحقیق کنید.

شیوه های مناسب برای ساختار آدرس

1- از کلمات در آدرس استفاده کنید : آدرس های شامل کلماتی که به مطالب و ساختار سایت شما مربوط اند. گشتن در سایت شما را برای کاربران آسان تر خواهد کرد. کاربران می توانند آن ها را به خاطر بسپارند و یا حتی به آن لینک هم بدهند.

برای اینکه از کلمات مناسب در آدرس استفاده کنید اجتناب کنید از:
  • استفاده از آدرس هائی که از بخش های غیر ضروری استفاده کرده و یا شامل اعداد است.
  • استفاده از آدرس هایی مانند Page1.html
  • استفاده بیش از حد کلمات مانند آموزش انیمیشن-آموزش انیمیشن-آموزش انیمیشن

2- ساختار شاخه های ساده : با استفاده از شاخه ها، محتوای سایت خود را برای کاربران بهینه کنید، تا آن ها دقیقا بدانند که در کدام بخش سایت شما هستند.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

برای اینکه ساختار شاخه های شما ساده باشند اجتناب کنید از:
  • استفاده بیش از حد دایرکتوری ها مانند "شاخه 1/شاخه 2/شاخه 3/شاخه 4/.."
  • استفاده از نام شاخه ای که به اطلاعات سایت شما مربوط نیست.

3- ایجاد یک نسخه از آدرس برای محتوا : از چندین آدرس برای رسیدن به یک مقاله استفاده نکنید، اگر چند آدرس منتهی به یک مقاله دارید با استفاده از Redirect همه را به یک آدرس واحد انتقال دهید.

برای اینکه یک نسخه از ادرس برای هر محتوا داشته باشید اجتناب کنید از:
  • دسترسی به صفحه هم از طریق زیر دامنه و خود دامنه
  • تبدیل آدرس های بدون www به www.oddstore.ir
  • استفاده از حروف بزرگ در آدرس ها

تکنیک چهارم : سیستم هدایت سایت خود را آسان کنید

در صورتی که سیستم هدایت سایت شما آسان باشد، کاربر می تواند به راحتی در وب سایت شما گشت و گذار کند. همچنین این سیستم به موتورهای جستجو کمک می کند، تا بدانند چه بخشی از نظر مدیر سایت مهمتر است. گوگل همواره می خواهد بداند که آن صفحه چه نقشی در کل سایت دارد.

تمام سایت ها، دارای صفحه اصلی یا روت هستند.که معمولا پر بازدید کننده ترین صفحه سایت است و در حقیقت صفحه شروع هدایت کاربران به صفحات دیگر است. شاید سایت شما شامل صفحات دیگر مهمی هم هست، پس بنابراین باید کاری کنید تا کاربران از صفحه اصلی به راحتی به صفحه دلخواه بروند.

آیا سایت تجاری شما شامل صدها محصول است؟

آیا از شاخه بندی برای دسترسی سریع کاربر استفاده کرده اید؟

نقشه سایت، یک صفحه ساده در سایت شماست، که ساختار سایت شما را که معمولا شامل بخش های مهم سایت است را به کاربر نمایش می دهد، در زمانی که کاربر مشکلی در رابطه با پیدا کردن صفحه مورد نظر خود داشته باشد.کاربر ممکن است از این صفحه کمک بگیرد.

برای این کار یک فایل XML ایجاد کنید، و آن را به بخش Google Webmaster Tools اضافه کنید. این کار باعث می شود که گوگل به راحتی صفحات شما را پیدا کند. برای ساخت این نوع نقشه سایت می توانید از سایت های رایگان استفاده کنید.

شیوه های خوب برای سیستم هدایت سایت

1- به صورت خیلی عادی و مرتب بسازید : برای کاربر این مورد که به راحتی از طریق نقشه سایت صفحات شما را پیدا کنند را آسان کنید.

برای اینکه نقشه سایت شما مناسب باشد اجتناب کنید از:
  • ایجاد سیستم هدایت پیچیده، برای مثال لیک دادن از هر صفحه به تمامی صفحات سایت.
  • کاربر تعداد کلیک های زیادی را انجام داده تا به صفحه مورد نظر خود برسد.

2- از نقشه سایت نوشتاری استفاده کنید : تمامی سیستم هدایت را توسط، نوشته ها انجام دهید . این به ربات های موتور های جستجو کمک بسیار زیادی در زمینه پیدا کردن صفحات سایت شما می کند. برای این کار از نقشه های سایت جاوا اسکریپت و فلش استفاده نکنید.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

برای اینکه نقشه سایتتان به صورت نوشتاری باشد اجتناب کنید از:
  • داشتن سیستم هدایت کاربر بر اساس منو های Drop Down تصاویر و تصاویر متحرک )ممکن است بعضی از موتور های جستجو نتوانند از این سیستم ها پشتیبانی کنند(

3- استفاده از سیستم هدایت Breadcrumb : این سیستم که در یک خط مسیر صفحه فعلی کاربر را به او نمایش میدهد. و به آسانی کاربران می توانند به صفحه قبلی خود یا حتی صفحه اصلی باز گردند.

4- صفحه HTML نقشه سایت را در سایت خود قرار داده، و از فایل XML استفاده کنید: یک نقشه سایت بیانگر صفحات سایت یا بخشی از صفحات مهم سایت هستند. ممکن است شما صدها و یا هزاران صفحه مفید داشته باشید. با استفاده از فایل XML می توانید صفحات خود را در اختیار موتور های جستجو قرار دهید.

برای اینکه نقشه سایت شما همواره مناسب باشد اجتناب کنید از:
  • لینک های نقشه سایت که تاریخ شان گذشته باشد یا لینک ها از بین رفته باشند.
  • نقشه سایتی که به صورت ساده فقط صفحات را بدون شاخه بندی لیست کرده باشد.

5- دقت کنید، در زمانی که کاربر بخشی از آدرس را حذف می کند چه اتفاقی می افتد؟ بعضی از کاربران ممکن است بخشی از آدرس سایت را حذف کنند و نتیجه را مشاهده کنند. برای مثال ممکن است کاربر انتهای آدرس صفحه را حذف کند و نتیجه کار را مشاهده کند. در حقیقت اگر کاربر این کار را انجام دهد باید صفحه اخبار به او نمایش داده شود. آیا سایت شما برای این شرایط آمادگی دارد؟ آیا در صورتی که صفحه مورد نظر موجود نبود خطای 404 را نمایش می دهد؟

6- داشتن صفحات 404 : در زمانی که کاربر یا موتور جستجو به سایت شما مراجعه می کند و آن صفحه موجود نیست می توانید با استفاده از صفحات 404 این موضوع را به آن ها بگوئید. این صفحه 404 شما باید دارای لینک صفحه اصلی سایت باشد تا کاربر را به آن هدایت کند. برای این که بدانید ربات های گوگل با چه آدرس هائی مشکل دارند می توانید از Google Webmaster Tools استفاده کنید.

برای اینکه صفحات 404 شما همواره به خوبی کار کنند اجتناب کنید از:
  • اجازه دهید تا ربات های گوگل صفحات 404 شما را مشاهده کنند.)مطمئن شوید که سایت شما به طور اتوماتیک کد 404 را در اختیار ربات ها قرار می دهد(.
  • ایجاد پیغام ها مبهم مانند "یافت نشد" ، " 404
  • طراحی قالب آن مانند بقیه صفحات شما باشد.

تکنیک پنجم : ارائه خدمات و محتوای با کیفیت

ایجاد و استفاده از محتوای با کیفیت، سایت شما را نسبت به تمامی بخش هایی که در قبل گفتیم، درگیر می کند. کاربران محتوای خوب را تشخیص می دهند. و ممکن است کاربران دیگری را به سمت شما هدایت کنند. این می تواند از طریق ارسال در وبلاگ هایشان ، سایت های ارتباط عمومی، ایمیل ، انجمن ها باشد. در این زمان است که گوگل به با اهمیت بودن آن صفحه پی برده، و شما را در جایگاه خوبی در نتایج جستجو قرار می دهد.

شیوه های خوب برای محتوا

1- نوشتن مطالب خوانا : کاربران مطالبی را تمایل دارند بخوانند که کاملا خوانا باشد.

برای اینکه همواره مطالب شما خوانا باشند اجتناب کنید از:
  • نوشتن مطالب سایت با غلط املائی فراوان.
  • قرار دادن مطالب در تصاویر ممکن است کاربران بخواهند آن مطلب را کپی کنند، همچنین موتور های جستجو نمی توانند مطالب داخل تصاویر را بخوانند.

2- سازماندهی مطالب سایت : همیشه این نکته، که اطلاعات سایت خود را سازماندهی کنید برای شما سودمند است. زیرا کاربران به راحتی می توانند مطالب مورد نیاز خود را در سایت پیدا کنند.

برای اینکه همواره مطالب سایت شما سازماندهی شده باشند اجتناب کنید از:

  • قرار دادن نوشته های بسیار زیادی پشت سر هم بدون پاراگراف، تیتر و جدا ساز

3- استفاده از زبان وابسته : به کلماتی فکر کنید که کاربران آن ها را جستجو می کنند، تا بخشی از مطالب شما را پیدا کنند. برای این کار می توانید از ابزار Google Keyword Tool استفاده کنید در آن جا می توانید ببینید که کاربران معمولا چه عباراتی را جستجو می کنند.

4- ایجاد محتوای تازه و یگانه : مطالب تازه نه تنها باعث می شود که کاربر مجددا به سایت برگردد بلکه باعث آمدن کاربران جدید نیز می شود.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

برای اینکه همواره محتوای مطالب شما تازه باشند اجتناب کنید از:

  • کپی کردن اطلاعات از سایت های دیگر
  • موجود بودن چنین نسخه ای از مطلب در سایت شما.

5- ارائه خدمات و مطالب منحصر بفرد : تصمیم بگیرید که خدمات جدید را در سایت خود طراحی کنید که سایتهای دیگر آن را ارائه نمی دهند.

6- مطالب را برای کاربران بنویسید ، نه موتور های جستجو : در صورتی که وب سایت خود را برای نیاز های کاربران طراحی کنید و مطمئن باشید که سایت شما در دسترس موتور های جستجو است، و همیشه باعث نتایج مثبت می شود.

برای اینکه همواره مطالب شما برای کاربران مهم باشد اجتناب کنید از:

  • اضافه کردن کلمات کلیدی اضافه برای موتور های جستجو که برای کاربران نامفهوم هستند.
  • نوشته هایی که قابل مشاهده برای کاربران نیستند ولی برای موتور های جستجو قابل مشاهده هستند.

تکنیک ششم : انتخاب بهترین واژه برای متن لینک

در صورتی که شما به سایتی لینک بدهید، آن را با نامی که به آن صفحه مربوط است انجام می دهید که به آن anchor text می گوییم.

<a href="http://www.oddstore.ir"> آموزش سی شارپ </a>

با قرار دادن کد بالا در صفحه متن آموزش سی شارپ نمایش داده می شود که کاربران با کلیک بر روی آن به سایت www.oddstore.ir هدایت می شوند.

این نوع لینک در حقیقت چیزی را در مورد آن سایت بیان می کند. این نوع لینک می تواند مابین صفحات داخلی شما باشد یا از سایت های دیگر به سایت شما باشد. استفاده درست از این روش باعث می شود که، گوگل دقیقاً بداند آن صفحه در مورد چه زمینه ای است.

شیوه های مناسب برای متن لینک

1- از نوشته توضیح دهنده استفاده کنید : در حقیقت متن این لینک باید شامل کلماتی باشد که موضوع سایت شما را بیان کند.

برای اینکه متن های توضیح شما مناسب باشند اجتناب کنید از:

  • استفاده از متن هایی مانند " این جا را کلیک کنید " ، " مقاله " و یا " این جا ".
  • استفاده از متنی که هیچ ربطی به موضوع سایت ندارد.
  • استفاده از خود آدرس صفحه به جای متن لینک

2- نوشتن متن فشرده و مختصر : کلمات کوتاه، ولی توضیح دهنده به صورت معمول، تعدادی کلمه یا یک عبارت

برای اینکه متون توضیحی شما مختصر و مفید باشند اجتناب کنید از:

  • نوشتن متن لینک طولانی، مانند یک جمله یا پاراگراف.

3- در مورد متن لینک های داخلی سایت نیز فکر کنید : شاید در مورد ارائه لینک به خارج از سایتتان فکر کرده باشید، ولی داشتن لینک های داخلی مناسب باعث می شود که هم کاربران و هم گوگل به راحتی در سایت جستجو کنند.

برای اینکه لینک های داخلی سایت شما مناسب باشند اجتناب کنید از:

  • ایجاد لینک های پر از کلمات کلیدی فقط برای موتور های جستجو.
  • ایجاد لینک های غیر ضروری که به کاربران در سایت هیچ کمکی نمی کند.




نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، موفقیت در تجارت الکترونیک، بهینه سازی (seo)، رتبه سایت، 
برچسب ها : سئو، بهینه سازی، گوگل، آموزش کسب و کار الکترونیکی،
لینک های مرتبط :
شنبه 14 مرداد 1396 07:02 ق.ظ
Excellent post. I used to be checking continuously this blog and I'm impressed!
Extremely useful information particularly the closing section :
) I care for such information a lot. I used to be looking for this particular information for a long time.
Thanks and good luck.
جمعه 30 تیر 1396 03:12 ب.ظ
Simply wish to say your article is as amazing. The clearness in your
post is just nice and i could assume you are an expert on this subject.
Well with your permission let me to grab your RSS feed to
keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please continue the
gratifying work.
جمعه 30 تیر 1396 10:33 ق.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to mention that I have truly
loved browsing your blog posts. After all I will be subscribing on your rss feed and I'm hoping you write once more soon!
سه شنبه 27 تیر 1396 11:56 ق.ظ
Good day! This is my first comment here so I just wanted
to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading your blog posts.
Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?
Many thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools