تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،


هشت راه برای بهبود ارتباط با مخاطبان تان در شبکه های اجتماعی


 در این مقاله از سری مقاله های آموزش کسب و کار الکترونیکی در رابطه با بهبود ارتباط با مخاطبان در شبکه های اجتماعی می پردازیم.

در این مقاله با ۸ راهی که به شما کمک می کند تا ارتباطی انسانی تر و صمیمی تری با مخاطبان شبکه های اجتماعی خود برقرار کنید، آشنا می شوید.


۱. کمی شوخ طبعی به خرج دهید

شوخ طبعی یک راه آسان و موثر برای برقرای ارتباط با مخاطبان تان در شبکه های اجتماعی است. ۳ فاکتوری که باید هنگام به کار بردن شوخ طبعی به خاطر داشته باشید عبارتند از:

  • سرگرمی
  • اطلاعات 
  • کنترل

شما باید اطمینان حاصل کنید که شوخ طبعی شما موجب ناراحتی و توهین به افراد نشود. همچنین اطلاعاتی را به مخاطبان خود ارائه دهید که برای آن ها جذابیت داشته باشد و اصطلاحا ارزشی برای آن ها تولید نماید. سعی کنید محتوایی که در صفحات شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید، اورجینال باشد و از صفحات دیگر کپی پیست نشده باشد.

۲. از زبان عامه مردم استفاده کنید

بسیاری از افراد برای اینکه سرگرم شوند به شبکه های اجتماعی می پیوندند. آنها نمی خواهند زمانی که صفحه اخبار شبکه اجتماعی خود را جستجو می کنند، به لحنی مانند سخنرانان کسب و کارهای الکترونیکی و شرکت ها گوش دهند. با مخاطبان خود مانند دوستان تان  صحبت کنید.

بهبود ارتباط با مخاطبان تان در شبکه های اجتماعی

۳. تجربه آنلاین و درون فروشگاهی خود را ترکیب کنید

کسب و کارهای الکترونیکی همیشه سعی دارند راه مناسب برای ترکیب فعالیت های آنلاین و آفلاین خود را بیابند. رویکرد مناسب این است که تجربه آفلاینی تا حد ممکن شبیه به تجربه آنلاین ایجاد کنید. برای مثال شرکت های تولیدی مختلف می توانند با تشخیص اینکه کدام محصول آنها در میان مخاطبان شبکه اجتماعی شان محبوب تر است، آن محصول را در فروشگاه های خود در جایگاه های بهتر و در معرض دید قرار دهند و بروی آنها تبلیغات بیشتری کنند.

۴. در گفتگو ها شرکت کنید

مخاطبان شما می خواهند وقتی سوال یا نظری در پست های شما می گذارند، شنیده شوند. شما می توانید حتی فقط برای برقرای ارتباط هم با مخاطبان خود وارد گفتگو شوید. اقدامات خلاقانه کوچک در شبکه های اجتماعی می تواند بازتاب های وسیعی در این شبکه ها داشته باشد. متاسفانه مسئله ای که به وفور در صفحات اجتماعی شرکت ها و موسسات مختلف ایرانی دیده می شود، فقط تمرکز به تولید محتوا و حضور و نه ایجاد ارتباط با مخاطبان است. در مواقع بسیاری این شبکه ها به جای ایجاد ارتباطی متقابل، تنها به کانال تبلیغاتی شرکت ها و موسسات تبدیل شده اند و ابتدایی ترین اصول شبکه های اجتماعی در آنها رعایت نمی شود.
یکی از بهترین نمونه حضور در  اینستاگرام برای شرکت ها ایرانی، مربوط به شرکت ایرانسل است. ایرانسل همانند شرکت ها مطرح خارجی از صفحه اینستاگرام خود برای برقراری ارتباط و پاسخگویی به مشتریانش استفاده می کند. یعنی اگر فردی مشکلی با محصولات و خدمات ایرانسل داشته باشد، می تواند آن را در قسمت نظرات پست های اینستاگرام شرکت ایرانسل مطرح کند و کارمندان ایرانسل آن را پیگیری نموده و حل می نمایند.

بهبود ارتباط با مخاطبان تان در شبکه های اجتماعی

۵. نام خود را در انتهای پست هایتان درج کنید

افزودن نام نویسنده به انتهای پست در شبکه های اجتماعی راه ساده ای برای نشان دادن ارتباطی انسانی تر و صمیمی تر است. ایده اصلی این کار دادن تصویری به مخاطبان در مورد نویسنده آن پست هاست، اینگونه افراد ارتباطی واقعی تر با نویسنده پست ها برقرار کرده و سوالات خود را با اشتیاق بیشتری می پرسند. مزیت دیگر این کار برند سازی شخصی فرد نویسنده پست می باشد.

۶. راه حل ارائه دهید

اگر شما به مشکل یا سوال رایجی میان مخاطبان خود دست یافتید، سعی کنید راه حلی برای آن به صورت پستی در شبکه اجتماعی تان ارائه دهید. اینگونه ارتباط موثرتری با مخاطبان خود برقرار کرده، و موجب افزایش صمیمیت آنها با خودتان می شوید.

۷. مشتریان تان را سورپرایز کنید

همه ی افراد سورپرایز را دوست دارند، مخصوصا وقتی از طرف کسی باشد که دوستش دارند. مثل زندگی واقعی، شما می توانید مخاطبان و مشتریان خود در شبکه های اجتماعی را با پیشنهاد های ویژه و گاها شخصی سورپرایز کنید. این کار می تواند نتیجه تبلیغاتی مثبتی برای برند و محصولات شما داشته باشد. برای مثال می توانید پیشنهادات و کدهای تخفیف محصولات خود را از طریق این شبکه های اجتماعی اعلام کنید.

بهبود ارتباط با مخاطبان تان در شبکه های اجتماعی

۸. لحنی منحصر به فرد داشته باشید

هر فردی روش و لحن خاص خود برای صحبت کردن دارد، و همین امر موجب خاص بودن آن فرد می شود. به طور مشابه، برند ها و کسب و کار الکترونیکی مختلف نیز نیازمند ایجاد شخصیتی متمایز برای خودشان در شبکه های اجتماعی هستند. یکی از بازرترین مثال های این لحن متفاوت، خواننده انگلیسی به نام "جیمز بلانت" است که به علت شوخ طبعی خود در پاسخ دهی به نظرات طرفدارانش در شبکه اجتماعی توییتر شهرت دارد و بارها مورد توجه رسانه های خبری قرار گرفته است.

کاربرد شبکه های اجتماعی به طور کلی مربوط به برقراری ارتباط با مخاطبان است. بعضی از کسب و کارها به طور موثر این کار را انجام می دهند و بعضی دیگر نه. دلیلی که بعضی از آنها در شبکه های اجتماعی شکست می خورند این است که با مخاطبان خود با لحن کسب و کار صحبت می کنند نه لحن انسانی و صمیمی.





نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، موفقیت در تجارت الکترونیک، تبلیغات، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی شبکه های اجتماعی، social network marketing، شبکه های اجتماعی، 
برچسب ها : شبکه های اجتماعی، مخاطبان شبکه های اجتماعی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، مشتریان کسب و کار، مخاطبان،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools