تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،

 استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟

در این قاله از سری آموزش های کسب و کار الکترونیکی به استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی می پردازیم.

با وجود تنوع و تعدد شبکه های اجتماعی و افزایش هر روزه کاربران آن ها، در صورتی که استراتژی مناسبی برای کمپین های بازاریابی در شبکه های اجتماعی وجود نداشته باشد، فعالیت های بازاریابی در آن ها نیز موثر نخواهد بود.

با اینکه شبکه های اجتماعی پدیده ای نو قلمداد می شوند اما باید به آن ها نیز مانند سایر کانال های بازاریابی نگاه کرد ( فقط با ابزارهایی جدید تر و فانتزی تر). وقتی این گونه به قضیه نگاه  کنید متوجه خواهید شد که مانند سایر کمپین های بازاریابی باید هدف و انگیزه ای در تمامی مراحل وجود داشته باشد تا بتوان تمامی فعالیت های بازاریابی را چه در فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی و چه در فضای آفلاین، یکپارچه کرد. با اطمینان از این یکپارچگی است که شما خواهید توانست اثربخشی همه ی کانال های بازاریابی خود را افزایش دهید.

بخشی از فرآیند اطمینان یافتن از اینکه استراتژی های بازاریابی فعلی تان هماهنگ با هم کار می کنند، این است که صدای واحدی در تمامی کانال های بازاریابی تان وجود داشته باشد. استفاده از صدایی واحد موجب خواهد شد که بتوانید برند خود را به خوبی تعریف کنید و همچنین پیام واضح تری به مخاطبان بازار هدف خود منتقل نمایید که در نهایت منجر به تاثیر پذیری بیشتر آن ها از برند شما و افزایش شانس تبدیل شدن آن ها به مشتری شما خواهد شد.

استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

زمانی که در حال شکل دهی به استراتژی شبکه های اجتماعی خود هستید، اول تصمیم بگیرید که هسته مرکزی ای که کمپین های شما باید بر آن متمرکز شوند کدام است؟ وب سایت شما یا وبلاگ تان؟، این هسته مرکزی جایی خواهد بود که افراد از طریق تمامی شبکه های اجتماعی تان وارد آن شده و یک دعوت کننده یا CTA خاص را پر می کنند. وقتی به این هسته مرکزی فکر کردید، خواهید توانست در مورد اینکه از کدام ابزار شبکه های اجتماعی استفاده کنید تصمیم گیری نمایید.

فراموش نکنید با اینکه تعداد و تنوع شبکه های اجتماعی زیاد است، اما همه ی آن ها برای کسب و کار الکترونیکی شما و مخاطبان بازار هدف تان مناسب نیستند، همچنین استفاده از آن ها نیز زمان بر است و هر چه از شبکه های اجتماعی بیشتری استفاده کنید، منابع بیشتری را نیز مصرف خواهید نمود.

بسیاری از افراد تصور می کنند وقتی در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود یک حساب کاربری ایجاد کردند و در هفته چندین بار آن را بروز رسانی نمودند، به طور طبیعی به موفقیت خواهند رسید! ، ولی حقیقت این است که شبکه های اجتماعی نیز مانند سایر اشکال بازاریابی، نیازمند صرف زمان و تلاش است. مسلم است اگر شما فقط از شبکه های اجتماعی استفاده نمایید که مناسب کسب و کار شما است، خواهید توانست فعالیت های بازاریابی تان را بهتر مدیریت کنید و تعامل بهتری نیز با مخاطبان خود داشته باشید.

http://oddstore.ir/post/81

بازده سرمایه گذاری کمپین های بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟

مهم نیست کمپین بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما چقدر بزرگ است، در هر صورت باید بازده سرمایه گذاری آن را محاسبه نمایید.

تعریف اینکه این بازده چیست و شما می خواهید چه چیزی را رصد کنید، بستگی به هدف کمپین شما دارد، اینکه آیا می خواهید ترافیک بیشتری را نصیب وب سایت تان کنید یا اینکه برند خود را به مخاطبان تان معرفی نمایید.

وقتی این فعالیت ها در دوره منظمی انجام شد و آمارهای آن جمع آوری و در دسترس قرار گرفت، می توان تخصیص منابع به این کمپین ها را به طور بهینه تغییر داد تا بهره وری آن ها افزایش یابد. چیزی که باید در خاطر داشته باشید این است که اکثر کمپین های بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیازمند زمان هستند تا بتوان نتیجه مناسبی از آن ها گرفت، البته در این بین استثناهایی نیز وجود دارند که در ادامه یکی از جالب ترین این کمپین ها را که در مدتی کوتاه توانست نتیجه ای فوق العاده بدست آورد را بررسی می نماییم.

کمپین " بهترین شغل دنیا "

در سال ۲۰۰۹ توریسم کوئینزلند کشور استرالیا برای معرفی یکی از شهرهای خود به عنوان مقصد گردشگران، کمپین اینترنتی را با عنوان " بهترین شغل دنیا " راه اندازی نمود و از مردم خواست تا با یکدیگر از طریق وب سایت این کمپین، برای کسب بهترین شغل دنیا رقابت کنند. عنوان شغل محافظ جزایر Great Barrier Reef برای مدت ۶ ماه بود.

مزایای این شغل درآمدی بسیار بالا ( حدود ۱۵۰۰۰۰ دلار)، سکونت در یک ویلای یک میلیون دلاری و امکان گشت و سیاحت در اطراف جزیره در این مدت ۶ ماهه بود. نیازمندی های شرکت در این رقابت ارسال یک ویدیو بود که به طور عمومی نیز در اینترنت منتشر شده باشد. مسئولیت های این شغل نیز آشنایی با ویدیو های اینترنتی، وبلاگ نویسی و ثبت عکس خاطرات روزانه بود.

استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

وب سایت این کمپین پس از ۲ روز به علت حجم بالای بازدید کنندگان و ویدیو های ارسالی از دسترس خارج شد!، بیش از ۳۵۰۰۰ نفر از ۲۰۰ کشور در این رقابت شرکت کردند و با ساخت کمپین های مختلف در شبکه های اجتماعی به تلاش برای معرفی خود پرداختند. پس از گذشت ۴ ماه و انتخاب ۱۶ فینالیست، مردی از انگلستان موفق به کسب این شغل شد. توریسم کوئینزلند ۱ میلیون دلار در این کمپین سرمایه گذاری کرد و حدود ۲۰۰ میلیون دلار ارزش تبلیغاتی برای صنعت گردشگری این شهر خلق نمود ! موسسه تبلیغاتی که طراحی و اجرای این کمپین را به عهده داشت در همان سال موفق به کسب ۳ جایزه اصلی تبلیغات در فستیوال بین المللی تبلیغات کن شد.

 توریسم کوئینزلند با استفاده از شبکه های اجتماعی و داشتن یک استراتژی محتوای عالی و با صرف هزینه ای مناسب، کمپینی را راه اندازی نمود که با ترغیب و تشویق افراد به تولید محتوا، تبلیغات خود را به میلیون ها نفر نشان داد و توانست در کسب وکار الکترونیکی خود موفق باشد.





نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، موفقیت در تجارت الکترونیک، تبلیغات، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی شبکه های اجتماعی، social network marketing، 
برچسب ها : بازاریابی شبکه های اجتماعی، کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools