تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،


پنج راه برای بهبود بازاریابی در اینستاگرام


در این مقاله از سری مقالات آموزش کسب و کار الکترونیکی به پنج راه برای بهبود بازاریابی در اینستاگرام می پردازیم. با ما همراه باشید.

 آیا در برنامه بازاریابی خود جایی برای اینستاگرام در نظر گرفته اید؟

آیا می خواهید به طور موثر برای کسب و کارتان از اینستاگرام استفاده کنید؟

اینستاگرام فراتر از یک شبکه اجتماعی جالب و مبتنی بر عکس است. اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا محصولات و خدمات خود را معرفی کنید، همچنین نرخ تبدیل و مشتریان بالقوه و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید.

در این مقاله توضیح می دهیم که چگونه از اینستاگرام برای بدست آوردن نتایج بزرگ در آموزش کسب و کار الکترونیکی تان استفاده کنید.


۱. یک لینک در پروفایل اینستاگرام خود درج کنید

تنها جایی که در اینستاگرام می توانید در آن لینک قابل کلیک درج کنید، در پروفایل تان زیر قسمت بیوگرافی (معرفی صفحه) است. اگر می خواهید به هر موفقیتی در اینستاگرام دست یابید باید از این لینک به خوبی استفاده کنید. مهمترین چیزی که می توانید لینک آن را در اینستاگرام درج کنید آدرس وب سایت تان است. این لینک می تواند آدرس صفحه اخبار وب سایت تان، آدرس صفحه محصولات تان، آدرس صفحه مخصوص مشتریان و فروش و ... باشد.

پنج راه برای بهبود بازاریابی در اینستاگرام

برای مثال اگر می خواهید مسابقه ای در صفحه اینستاگرام خود راه اندازی کنید و مخاطبان خود را به صفحه ای خاص از وب سایت تان هدایت کنید ( ثبت نام و عضویت در وب سایت تان)، لینک آن را در این قسمت درج کنید و بعد از اینکه مدت مسابقه تمام شد آن لینک را در پروفایل اینستاگرام تان به آدرس صفحه اصلی وب سایت خود تغییر دهید.

ترافیک اینستاگرام خود را پیگیری کنید

گوگل آنالیتیکز نمی تواند ترافیکی موبایلی که از اینستاگرام به وب سایت شما می آید را شناسایی کند. زمانیکه فردی بر روی لینک درج شده در صفحه اینستاگرام شما کلیک می کند ابتدا باید مرورگر خود را انتخاب کند و بعد به وب سایت شما بیاید، به همین دلیل گوگل آنالیتیکز این ترافیک را به عنوان ترافیک مستقیم در نظر می گیرد نه ترافیکی که از اینستاگرام شما آمده است. این امر موجب سردرگمی شما در هنگام تحلیل آمار وب سایت تان می شود.

بهترین راه حل برای این مشکل، استفاده از لینک های قابل شناسایی در پروفایل اینستاگرام تان است، یعنی به جای درج آدرس وب سایت تان به طور مستقیم از سرویس هایی مانند:  goo.gl  یا Xip.ir استفاده کرده و لینک های خود را کوتاه کنید، تا در زمان تحلیل آمار وب سایت خود تعداد ترافیک ورودی از اینستاگرام را نیز مشاهده کنید.

۲. محصولات و خدمات خود را به نمایش گذارید

برای نمایش محصولات و خدمات کسب و کار الکترونیکی تان خود آن ها را در زمینه های واقعی به نمایش بگذارید، برای مثال در پوشاک: عکس آن لباس را بر تن یک فرد در یک فضای واقعی و طبیعی نشان دهید نه در ویترین یا چوب لباسی!، چون در این صورت مخاطبان شما با آن محصول ارتباط بیشتری برقرار کرده و برای خرید آن ترغیب می شوند.

حتی کمپانی هایی که محصولات فیزیکی تولید نمی کنند نیز می توانند از مزایای بازاریابی در اینستاگرام استفاده کنند، برای مثال آنها می توانند عکس یا ویدیوهایی از کارکنان اصلی خود بگذارند یا تجربه مشتریان خود از محصولات شان را به اشتراک بگذارند.

پنج راه برای بهبود بازاریابی در اینستاگرام

اگر مخاطبان شما عکسی با محصولات تان پست کردند، آن را در صفحه ایسنتاگرام خود به اشتراک بگذارید. برای ترغیب فالوورهای خود می توانید مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید و به بهترین و خلاق ترین فردی که با محصولات شما عکس فرستاده جایزه دهید، این کار در تشویق و افزایش فالوورهای تان تاثیر زیادی دارد.

یکی از جالب ترین انواع عکس برای نمایش محصولات و خدمات شما در اینستاگرام می تواند، عکس های از نوع قبل از... و بعد از... باشد، برای مثال یک شرکت طراحی دکوراسیون می تواند عکس های قبل از تغییر دکوراسیون و سپس عکس های بعد از تغییر دکوراسیون را به طور یکجا پست کند تا مخاطبان صفحه اینستاگرام شان متوجه تغییر و بهبود دکوراسیون توسط آن شرکت شوند.

۳. بر روی عکس های اینستاگرام تان، متن نیز درج کنید

راه دیگر برای جذاب کردن عکس ها در صفحه اینستاگرام تان، درج متن بر روی آنهاست. زمانیکه می خواهید نکاتی را به اشتراک گذارید یا محصولات و برند خود را معرفی کنید، از این روش استفاده نمایید. این کار باعث می شود مخاطبان تان پیام عکس شما را متوجه شوند. از ابزارهایی مانند فوتوشاپ یا پاورپوینت و یا وب سایت هایی مانند کانوا برای درج متن و افکت بر عکس های خود قبل از پست کردن آن در اینستاگرام استفاده کنید.

۴. از قسمت کپشن (شرح) عکس های خود به خوبی استفاده کنید

در قسمت کپشن (شرح ) عکس های خود، پیام واضح و دقیقی جهت ترغیب مخاطبان تان به خرید یا عضویت در وب سایت تان بدهید. کپشن (شرح ) عکس، متنی است که هنگامی که عکسی را در اینستاگرام آپلود می کنید، زیر آن می نویسید.

حتما به خاطر داشته باشید متن کپشن (شرح ) عکس شما باید پیامی را به عکس تان اضافه کند نه اینکه همان پیام عکس را دوباره تکرار کند.

با اینکه شما می توانید از متنی با ۲۲۰۰ کاراکتر نیز استفاده کنید، اما استفاده از متنی با کاراکترهای بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ ایده آل است.

حتما متنی را برای کپشن (شرح ) عکس های خود استفاده کنید که مخاطبان تان را به خرید یا عضویت در وب سایت تان ترغیب کند. برای مثال از آنها بخواهید به قسمت بیوگرافی صفحه اینستاگرام تان بروند و بروی لینک آدرس وب سایت تان کلیک کنند و از آن بازدید نمایند. اگر می خواهید مخاطبان تان با شما تماس بگیرند یا ایمیل بزنند و یا از فروشگاه شما بازدید کنند حتما در این قسمت درج کنید.

      

همچنین می توانید از این قسمت برای مسابقات اینستاگرامی خود استفاده کنید، به طوریکه ابتدا تقریبی از میزان لایک عکس های محبوب خود به دست آورید ( برای مثال ۲۰۰۰) و سپس برای افزایش آن ( برای مثال ۴۰۰۰) مسابقه ای برگزار کنید، به این صورت که اگر آن عکس بالای ۴۰۰۰ لایک بگیرد ۱۰ ٪ تخفیف و اگر ۶۰۰۰ لایک ۲۰ ٪ تخفیف و در نهایت اگر ۸۰۰۰ لایک بگیرد ۳۰ ٪ تخفیف برای آن محصول خاص در نظر می گیرید. این کار باعث می شود عکس محصول شما توسط فالوورهایتان به اشتراک گذاشته شود و افراد بیشتری با محصولات و خدمات شما آشنا شوند.

پنج راه برای بهبود بازاریابی در اینستاگرام

۵. از هشتگ # استفاده کنید

به منظور استفاده کامل از کپشن پست ها و کامنت های خود از هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید. این کار باعث می شود دسترسی به صفحه اینستاگرام و پست های شما افزایش یابد و در نهایت منجر به افزایش نرخ تبدیل وب سایت و فروش شما می شود. سعی کنید هشتگ های تان مرتبط با کسب و کار الکترونیکی تان و همچنین مخاطبان تان باشد. در هر پست از ۱۰ تا ۱۵ هشتگ استفاده کنید. به خاطر داشته باشید از ترکیبی از هشتگ های با کاربرد بالا در کسب و کارتان، با کاربرد متوسط و کاربرد کم استفاده کنید تا به طیف وسیعی از مخاطبان در اینستاگرام دست یابید و تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

نتیجه گیری

طراحی و اجرا یک برنامه بازاریابی برای اینستاگرام، می تواند شما را از رقبا جلو بیاندازد، مخصوصا در این زمان که هنوز بسیاری از افراد نمی دانند چطور از اینستاگرام برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنند. محتوایی تولید کنید که کمی با سایر شبکه های اجتماعی تان تفاوت داشته باشد، تا بتوانید مشارکت مخاطبان تان را افزایش دهید. با مخاطبان اینستاگرام خود تعامل کنید و آگاهی افراد از برند و محصولات تان را افزایش دهید، سپس محصولات و خدمات خود را بازاریابی کنید تا نرخ فروش تان از طریق این شبکه اجتماعی افزایش یابد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی جالب است که همچنین می تواند یک ابزار قوی برای مارکتینگ و بازاریابی باشد، فقط کافیست استفاده از آن برای این اهداف را یاد بگیرید.





نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، موفقیت در تجارت الکترونیک، تبلیغات، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی شبکه های اجتماعی، social network marketing، 
برچسب ها : اینستاگرام، بازاریابی در اینستاگرام، افزایش بازدید، کسب و کار الکترونیکی،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools