تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،


نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت چهارم

در این مطلب به موارد مربوط به استفاده از تگ Location بررسی کردن ترافیک ورودی به صفحه و ... می پردازیم.
با ما همراه باشید.

۹. چگونه از تگ Location در اینستاگرام استفاده کنیم؟

تگ Location در اینستاگرام برای نمایش آدرس دقیق شرکت ها، سازمان ها، مغازه ها و ... به کار می رود. اگر کسب و کار شما نیز آدرس ثابتی دارد، می توانید از طریق تگ Location در بالای پست های خود، آدرس تان را درج کنید تا فالوورهای تان با کلیک کردن بر روی آن، آدرس دقیق کسب و کار شما را در نقشه ببینند. یکی دیگر از کاربردهای تگ Location، کاربرد آن برای برندسازی کسب و کارتان یا دادن پیامی کوتاه به مخاطبان تان است. به گونه ای که به جای درج آدرس شرکت خود می توانید از تگ Location برای درج نام فارسی شرکت خود استفاده نمایید. در این صورت دیگر این تگ قابلیت کلیک کردن ندارد و فقط متن را نمایش می دهد.


۱۰. چگونه ترافیک ورودی از اینستاگرام خود را به وبسایت مان، بررسی کنیم؟

برای اینکه از موثر بودن فعالیت های بازاریابی خود در اینستاگرام مطلع شوید، حتما باید آمار ترافیک ورودی از صفحه اینستاگرام تان را به وب سایت خود تحلیل کنید. یکی از ابزارهای رایگان و حرفه ای برای این کار، استفاده از گوگل آنالیتیکز است. گوگل آنالیتیکز یک ابزار آمار گیری (آنالیز) برای وبسایت ها است که می تواند ترافیک ورودی از وبسایت های مختلف مانند اینستاگرام را نیز ثبت کند.

دو راه برای آنالیز ترافیک ورودی از صفحه ی اینستاگرام تان به وب سایت خود وجود دارد:

  • استفاده از لینک های کوتاه که با ابزارهای آنالیز آمار وبسایت، قابل رصد کردن باشند
  • استفاده از لینک های کوتاه گوگل (goo.gl) و آنالیز آمار آن با وبسایت گوگل
  • استفاده از صفحه فرود (Landing Page) اختصاصی برای ترافیک ورودی از صفحه اینستاگرام تان

 

علت استفاده از روش های فوق برای آنالیز ترافیک ورودی از اینستاگرام، این است که وقتی فردی بروی لینکی عادی از وبسایت تان که در قسمت معرفی صفحه (bio) اینستاگرام خود درج کرده اید کلیک می کند، صفحه ای در تلفن همراه یا تبلت وی باز می شود که از او می خواهد مرورگر خود (کروم، فایرفاکس و ...) را انتخاب کند و همین کار باعث می شود، ابزارهای آمارگیری وبسایت مانند: گوگل آنالیتیکز، این ترافیک را به عنوان ترافیک مستقیم در نظر بگیرند، نه ترافیکی که از صفحه اینستاگرام شما آمده است. در این صورت شما قادر نخواهید بود میزان ترافیک ورودی از صفحه اینستاگرام تان را تحلیل و بررسی کنید.

راه حل اول برای بررسی ترافیک ورودی از اینستاگرام به وبسایت

راه حل اول که عمومی تر بوده و حتی برای افرادی که استراتژی مشخصی برای بازاریابی در اینستاگرام ندارند، نیز قابل استفاده است، به کارگیری لینک های کوتاه شده می باشد.

استفاده از لینک های کوتاه شده، یعنی به جای درج لینک وبسایت تان به طور مستقیم از سرویس هایی مانند: goo.gl یا Xip.ir استفاده کرده و لینک های خود را کوتاه کنید تا در زمان تحلیل آمار وب سایت خود، ترافیک ورودی از اینستاگرام تان را نیز مشاهده کنید.

راه حل دوم برای بررسی ترافیک ورودی از اینستاگرام به وبسایت

راه حل دوم همانند راه حل اول است، اما به جای اینکه از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکز یا گوگل وبمستر تولز برای بررسی آمار ورودی از اینستاگرام به وبسایت خود استفاده کنید، ابتدا لینک های خود را در وبسایت لینک کوتاه گوگل با آدرس https://goo.gl/  کوتاه کنید سپس آن لینک کوتاه شده را در صفحه اینستاگرام خود درج کنید. برای بررسی آمار ورودی به وبسایت تان از اینستاگرام کافی است به انتهای آن لینک یک + اضافه کرده مانند ( +https://goo.gl/example) و آن را در آدرس بار مرورگر خود وارد نمایید تا میزان ترافیک ورودی از اینستاگرام  به وبسایت تان را مشاهده نمایید. تصویر زیر آمار یک لینک کوتاه از وبسایت گوگل است:

آنالیز آمار اینستاگرام

راه حل سوم برای بررسی ترافیک ورودی از اینستاگرام به وبسایت

راه حل دوم که تا حدودی خاص تر است، بیشتر به درد افرادی می خورد که برای بازاریابی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی خود استراتژی مناسبی تدوین کرده اند. برای آشنایی با چگونگی تدوین یک استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی، مقاله " استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟ " را بخوانید. راه حل دوم بدین صورت است که شما صفحه فرود (Landing Page) یا فرم دعوت کننده CTA ای در وبسایت خود طراحی کرده و برای آن یک لینک مشخص در وبسایت تان ایجاد می کنید (برای مثال www.yourwebsite.com/in۱)، سپس لینک آن صفحه فرود (Landing Page) یا فرم دعوت کننده CTA مشخص را که قصد دارید ترافیک ورودی از صفحه اینستاگرام تان را روانه آن کنید، در قسمت معرفی صفحه (bio) اینستاگرام خود درج می کنید.

با این کار شما لینکی هدفمند را در صفحه اینستاگرام تان درج کرده اید که آنالیز آمار آن توسط گوگل آنالیتیکز هم میسر است، همچنین آگاهی از اینکه هر روز چه تعدادی کاربر از صفحه اینستاگرام تان، وارد صفحه فرود (Landing Page) وبسایت شما شده اند یا فرم دعوت کننده CTA ای را پر کرده اند، به راحتی قابل پیگیری است.


۱۱.چیدمان حرفه ای محتوا در صفحه اینستاگرام

برای جلب توجه بیشتر افراد در صفحه اینستاگرام تان، چیدمان منظم محتوای در آن کاری موثر است که بسیار ساده نیز می باشد. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که قبل از انتشار مطالب خود، تصویری کلی از چیدمان صفحه اینستاگرام تان در ذهن مجسم کنید و با توجه به مضرب ۳ بودن ترتیب چیدمان، اقدام به انتشار آن ها نمایید.





نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، موفقیت در تجارت الکترونیک، تبلیغات، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی شبکه های اجتماعی، social network marketing، تبلیغات اینترنتی، 
برچسب ها : instagram، instagram marketing، social network marketing، اینستاگرام، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام،
لینک های مرتبط : بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت اول، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت دوم، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت سوم، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت پنجم،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools