تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،

نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت دوم

در این قسمت به بررسی انتخاب هشتگ (#) مناسب و افزایش فالوورهای های اینستاگرام می پردازیم.

۴. چگونه از هشتگ (#) برای بازاریابی در اینستاگرام استفاده کنیم؟

هشتگ (#) یک نماد پیشوندی و یکی از تگ های ابر داده است. در شبکه های اجنماعی برای دسته بندی محتوای به اشتراک گذاشته شده، به طور گسترده از هشتگ(#) ها استفاده می گردد. با استفاده از (#) هشتگ ها در شبکه های اجتماعی می توانید، محتوای صفحه خود را به افراد بیشتری نمایش دهید و از این طریق، فالوورهای بیشتری را جذب صفحه اینستاگرام خود کنید.

یافتن هشتگ (#) مناسب برای اینستاگرام

برای تشخیص و انتخاب هشتگ مناسبی که بتواند فالوورهای زیادی را جذب صفحه اینستاگرام تان کند، ابتدا باید کلمات کلیدی که کسب و کارتان را توصیف می کند، در نظر بگیرید. سپس با استفاده از ابزارهای جستجو هشتگ (#) اینستاگرام از مرتبط بودن آن هشتگ (#) برای کسب و کار خود و همچنین، میزان رقابت بر سر آن هشتگ (#) آگاه شوید.

ما دو سایت جستجو هشتگ اینستاگرام که کار با هر دوی آن ها ساده است را معرفی می کنیم. با مراجعه به سایت iconosquare یا websta می توانید هشتگ مورد نظر خود را در قسمت جستجو این سایت ها بررسی نمایید، برای مثال: در تصاویر زیر انتخاب هشتگ (#) مناسب را برای یک شرکت تولید کننده مبلمان و دکوراسیون اداری، نشان می دهیم.

برای شروع، وارد سایت websta شده و در قسمت جستجو، ابتدا کلمه ای که به صورت کلی توصیف کننده کسب و کار مورد نظرمان باشد را وارد می کنیم، برای مثال کلمه مبلمان را وارد می کنیم: 

در صفحه نتایج جستجو، هشتگ های مرتبط با کلمه مبلمان و میزان محتوای موجود در اینستاگرام برای آن هشتگ ها و همچنین صفحاتی که آن هشتگ ها را به کار برده اند، نمایش داده می شود.
  همانطور که در بالا مشاهده می کنید، به ازای هر هشتگ تعداد متفاوتی محتوا در اینستاگرام وجود دارد. برای انتخاب هشتگ (#) مناسب، ابتدا باید هشتگی را پیدا کرد که به طور واضح کسب و کار مورد را توصیف کند. سپس باید میزان رقابت بر سر آن هشتگ (#) را بررسی نمود، به عبارت دیگر، هرچه به ازای یک هشتگ (#) مشخص، محتوای بیشتری در اینستاگرام وجود داشته باشد، احتمال اینکه عکس یا ویدیویی صفحه ای خاص که آن هشتگ را به کار برده است، در صفحه نتایج هشتگ یافت شود، به شدت کاهش می یابد. چون به ازای آن هشتگ رقبای زیادی وجود دارند که مدام به برزو رسانی صفحه اینستاگرام خود می پردازند و پست جدیدی تولید می کنند. این کار باعث می شود احتمال دیده شدن محتوا سایر صفحات که نرخ بروز رسانی کمتری دارند، به شدت کاهش یابد.
طبق شکل بالا، ما هشتگ #مبلمان را به خاطر رقابت زیاد بر سر آن انتخاب نمی کنیم و از هشتگ های دقیق تری مانند: #مبلمان_استیل #مبلمان_اداری #مبلمان_مدرن که رقابت کمتری نیز در آن ها وجود دارد، انتخاب می نماییم.

در مرحله بعد، به جستجوی دقیق تر می پردازیم و کلمه دکوراسیون را در قسمت جستجو هشتگ وارد می کنیم: 

با توجه به شکل فوق، هشتگ #دکوراسیون_داخلی #دکوراسیون_مدرن #دکوراسیون_اداری #دکوراسیون_ساختمان را با توجه به نکاتی که در مرحله قبل به آن اشاره کردیم، انتخاب می نماییم. هشتگ های انتخاب شده هم دقیق هستند و هم رقابت معقولی در آن ها وجود دارد.

در انتها کلمه ای اختصاصی تر که توصیف کننده این کسب و کار باشد را در قسمت جستجو هشتگ وارد می کنیم، برای مثال: پارتیشن

با توجه به شکل فوق و توضیحات مراحل قبل، هشتگ #پارتیشن #پارتیشن_اداری را انتخاب می کنیم. پس از انجام این مراحل، هشتگ های انتخاب شده را که شامل:

#مبلمان_استیل #مبلمان_اداری #مبلمان_مدرن #دکوراسیون_داخلی #دکوراسیون_مدرن #دکوراسیون_اداری #دکوراسیون_ساختمان پارتیشن #پارتیشن_اداری، بودند را در کپشن پست های خود به طور ثابت به کار می بریم. در اینستاگرام نیازی نیست که این هشتگ ها را برای هریک از پست های خود به طور دستی بنویسید، بلکه کافیست یکبار این کار را انجام داده و برای پست های بعدی تان، به قسمت edit پست قبلی رفته و از آن جا هشتگ های به کار برده شده را کپی کرده و سپس، در کپشن پست جدید خود پیست نموده و استفاده نمایید.

جستجو هشتگ (#) در وبسایت iconosquare نیز مشابه وبسایت websta است. در صورتی که سرویس های جستجو هشتگ (#) این وبسایت ها از حالت رایگان خارج شدند، می توانید با جستجو عبارت: " instagram hashtag search " در گوگل، وبسایت های رایگان دیگری را برای این منظور پیدا کنید.
در قسمت های بعدی این مقاله به بررسی نکات حرفه ای دیگر برای بازاریابی در اینستاگرام خواهیم پرداخت.




نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، موفقیت در تجارت الکترونیک، تبلیغات، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی شبکه های اجتماعی، social network marketing، تبلیغات اینترنتی، 
برچسب ها : instagram، instagram marketing، بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام، بازاریابی در اینستاگرام، اینستاگرام،
لینک های مرتبط : بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت اول، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت سوم، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت چهارم، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت پنجم،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools