تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،


نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت اول

در ادامه نکاتی را برای افزایش فالوور های صفحات و بازاریابی در اینستاگرام بیان می کنیم و به توضیح جزییات آن می پردازیم.

۱. در قسمت معرفی صفحه (bio) اینستاگرام چه بنویسیم؟

ثبت نام و راه اندازی پروفایل در اینستاگرام کار ساده ای است. پس از اینکه در اینستاگرام پروفایلی (پیج یا صفحه) برای کسب و کارتان ایجاد کردید، باید اطلاعات کسب و کارتان را در قسمت معرفی یا bio آن وارد کنید. این اطلاعات می تواند شامل نام شرکت تان، شرح مختصری از حرفه و کسب و کارتان و ... باشد.

اگر وب سایت یا وبلاگی دارید:

قسمت معرفی صفحه (bio) اینستاگرام، بهترین جا برای درج لینک (آدرس) وب سایت تان است. مزیت لینکی که در این قسمت درج می کنید، قابل کلیک بودن آن است.

در حالیکه اگر در قسمت کامنت (نظرات) یا کپش (توضیحات پایین عکس ها و ویدیو ها) لینکی درج کنید، قابلیت کلیک کردن ندارد و اگر فردی بخواهد از طریق آن آدرس به صفحه ای از وبسایت شما مراجعه کند، باید آن آدرس را در قسمت آدرس بار (URL) مرورگر (کروم، فایر فاکس و ... ) تلفن همراه یا تبلت خود، کپی پیست کند که بسیاری از افراد حوصله ی چنین کاری را ندارند. پس مهمترین لینک های وب سایت خود را که می خواهید فالوور های پیج اینستاگرام تان از آن بازدید کنند، در قسمت معرفی صفحه (bio) اینستاگرام درج کنید.

۲. از چه عکسی برای پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنیم؟

اگر شرکت شما لوگو مشخصی دارد از آن برای عکس پروفایل خود استفاده نمایید. نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که هر چند مدت یکبار، عکس پروفایل خود را تغییر دهید. این کار حتی برای شرکت هایی که لوگو مشخصی دارند نیز عملی است، برای مثال با استفاده ار نرم افزارهایی مانند فوتوشاپ، می توانید تغییر فصل ها را با گذاشتن یک خورشید در بالای لوگو شرکت تان (تابستان)، چند دانه برف بروی لوگو شرکت تان (زمستان) و ... نشان دهید. این کار باعث جلب توجه فالوورهای صفحه اینستاگرام تان شده و پروفایل شما را فعال و پویا نشان می دهد.

در صورتی که کسب و کار شما مبتنی بر فرد خاصی (برای مثال خودتان) است، می بایست از عکس های رسمی خودتان استفاده نمایید.

حتما از عکس هایی استفاده کنید که در آن ها لبخند زده اید. این کار باعث می شود تا در ذهن مخاطبان تان، فردی صمیمی جلوه کنید.

۳. در کپشن پست های اینستاگرام چه چیزی بنویسیم؟

کپشن در اینستاگرام، قسمتی است که در آن می توان توضیحی برای عکس ها یا ویدیو ها نوشت. چیزی که باید در کپشن نوشت، به اهداف بازاریابی شما در اینستاگرام و همچنین نوع عکس ها و ویدیو های شما بستگی دارد.

برای مثال اگر وبسایتی ندارید و صرفا می خواهید محصولات و خدمات خود را در اینستاگرام معرفی کنید:

می بایست در قسمت کپشن، توضیحی در مورد ویژگی ها و مزایای محصولاتی که عکس یا ویدیو آن را پست کرده اید، بنویسید. این نکته را به خاطر داشته باشید که:

بازاریابی در اینستاگرام، بیشتر مربوط به تعامل با فالوورهای تان است.

پس سعی کنید محتوایی (عکس، ویدیو) برای صفحه اینستاگرام خود تولید نمایید که هم برای فالوورهای تان جذابیت داشته باشد و هم مرتبط با کسب و کارتان باشد. با این کار افراد متوجه می شوند که با پیگیری صفحه اینستاگرام شما، ارزشی بدست می آورند یا چیزی یاد می گیرند. در قسمت کپشن می توانید پیشنهادات فروش و تخفیفات خود را نیز بنویسید.

علاوه بر نکات ذکر شده، چیزی که حتما باید در قسمت کپشن پست های اینستاگرام تان درج کنید، (#) هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان است. چون باعث می شود افراد بیشتری با صفحه اینستاگرام شما و در نهایت، محصولات و خدمات تان آشنا شوند. در قسمت های بعدی این مقاله، به طور مفصل انتخاب و استفاده از (#) هشتگ های مناسب را با مثال کاربردی بررسی می کنیم.

اگر وبسایتی دارید و می خواهید بازاریابی اینترنتی هدفمند تری، برای محصولات و خدمات خود در اینستاگرام انجام دهید:

ابتدا باید هدفی را برای یکپارچه کردن فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود تعیین کنید. برای مثال هدف شما می تواند افزایش بازدیدکنندگان وب سایت تان و یا افزایش اعضای خبرنامه ایمیلی تان باشد تا از این طریق بتوانید لیست مناسبی نیز از مشتریان بالقوه کسب وکارتان برای ایمیل مارکتینگ، تهیه نمایید.

برای شروع می توانید کتاب الکترونیکی که حاوی اطلاعات مفیدی باشد (در حد ۲۰-۳۰ صفحه) یا دوره کوتاه آموزشی صوتی بسازید و برای آن یک صفحه فرود (Landing Page) اختصاصی طراحی کنید. سپس لینک آن را هم در قسمت معرفی صفحه (bio) و هم در کپشن پست های اینستاگرام تان درج کنید تا فالوورهای تان با مراجعه به آن و وارد کردن ایمیل های شان، کتاب یا فایل صوتی را دانلود نمایند. اگر در مورد ایجاد مشتریان سرنخ اطلاعاتی ندارید، حتما این مقاله" ایجاد مشتریان سرنخ یا (Lead Generation) در بازاریابی اینترنتی چیست؟ " را مطالعه کنید. در قسمت های بعدی این مقاله، آنالیز ترافیک ورودی از اینستاگرام به وب سایت ها را نیز مفصلا بررسی می کنیم.

در این حالت نیز حتما باید از هشتگ(#) در کپشن پست های اینستاگرام خود استفاده کنید که در قسمت دوم این مقاله، به طور مفصل و با مثال کاربردی به بررسی آن می پردازیم.





نوع مطلب : آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، موفقیت در تجارت الکترونیک، تبلیغات، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی شبکه های اجتماعی، social network marketing، تبلیغات اینترنتی، 
برچسب ها : instagram، instagram marketing، بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام، بازاریابی در اینستاگرام،
لینک های مرتبط : بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت دوم، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت سوم، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت چهارم، نکات کلیدی برای بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام - قسمت پنجم،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools