تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،


چگونه یک کسب و کار آنلاین راه بیاندازیم؟


برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک آنلاین سلسله امور مشخصی وجود دارند که باید به طور قطع انجامشان دهید. اموری که هزاران نفر با استفاده از آنها توانسته اند به هدف خود در این زمینه برسند. این سلسه امور، موارد اصلی زیر را در بر می گیرند:

۱- نیازی در بازار پیدا کرده و سعی کنید آن را پر کنید.
۲- از یکی از نمونه های موجود برای محصول و سیستم فروش خود الهام بگیرید.
۳- سایتی طراحی کنید که استفاده از آن برای کاربران ساده باشد.
۴- از تکنیک های بهینه سازی جستجو برای هدایت ترافیک به سایت خود بهره ببرید.
۵- از شهرت دیگران برای خود بهره ببرید.
۶- با استفاده از ایمیل و سایر راه های ارتباطی موثر با مشتریان و مشترکان خود در تماس باشید.
۷- با تخفیف ها و فروش های ویژه درآمد خود را افزایش دهید.

هر کسی -چه مبتدی باشد و چه کارآفرین- می تواند با کمک این روند کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کند.

در ادامه سعی شده توضیحی در مورد هر کدام از این قدم ها داده شود. با دیجیاتو همراه باشید.




قدم اول: نیازی در بازار پیدا کرده و آن را پر کنید.

اغلب افرادی که پا به این حوزه می گذارند، معمولا دچار این اشتباه می شوند که ابتدا به یک محصول می اندیشند و سپس به بازارش فکر می کنند.
برای اینکه شانس خود را برای رسیدن به موفقیت بیشتر کنید، فکر کردن به بازار را در اولویت قرار دهید. برای این کار می توانید از این تکنیک بهره ببرید که گروهی از افراد را در نظر بگیرید که در حال جستجو برای یک محصول یا راه حلی برای رفع یک مشکل هستند، اما گزینه های چندانی پیدا نمی کنند. استفاده از اینترنت برای یافتن این جستجوها ساده است:

• تالارهای گفتگوی آنلاین را چک کنید و سوالاتی که کاربران در این تالارها پرسیده اند را مطالعه کنید.
• از کلیدواژه هایی که در سوالات آنها می بینید برای جستجوی محصولات یا راه حل های مورد نظر آنها، در موتورهای جستجو بهره ببرید و سایت های رقیب را پیدا کنید.
• سعی کنید پتانسیل رقبا را در خصوص هر محصول یا راه حل مورد بررسی قرار دهید. به سایت آنها مراجعه کنید و نکات کلیدی مثبت و منفی سایت، محصولات یا خدماتشان را یادداشت کنید. بعدا این نکات می توانند به شما یاد دهند که محصولات خود را حتی با وجود رقیبان، ساده تر و بهتر در این بازار عرضه کنید.

قدم دوم: از یکی از نمونه های موجود برای محصول و سیستم فروش خود ایده بگیرید.

احتمالا نمونه های مشابه و موفقی که محصول یا خدماتی مشابه شما عرضه می کنند، وجود دارند که می توانید از تکنیک های موفق آنها در کار خود ایده بگیرید. این موارد می توانند بیشتر به پیشرفت شما در فروش محصولات و خدماتتان کمک کنند:

۱- با تیترهای جذاب، جلب توجه کنید.
۲- مشکلاتی را که محصول یا خدمات شما راه حل آن هستند را توصیف کنید.
۳- از اعتبار خود در القای توانایی در رفع مشکلات و کمک به مشتری در یافتن راه حل بهره ببرید.
۴- گفته های سایرین در تمجید از محصولات و خدمات خود را در معرض دید مشتریان بالقوه بگذارید.
۵- در مورد محصولات و مزایای بهره بردن از آنها برای مشتریان استفاده کنید.
۶- به مشتریان پیشنهادهای ترغیب کننده برای خرید بدهید.
۷- کار خود را ضمانت کنید.
۸- خدمات فوری را ضمیمه کار و محصول خود کنید.
۹- دیگران را به فروش محصولات ترغیب کنید.

بسته به میزان الهامی که از نمونه های مشابه می گیرید، لازم است تمرکز مشخصی هم روی محصول یا سرویسی که ارائه می دهید داشته باشید. بدین ترتیب امکان رفع مشکلات خریداران بالقوه و ایجاد زندگی بهتر برای آنان نیز وجود دارد. سعی کنید از نگاه یک مشتری فکر کنید و از خود بپرسید: «اینجا چه چیزی برای عرضه به من دارد؟»

قدم سوم: وبسایت را طراحی کنید.

اکنون که محصول و بازار خود را پیدا کرده اید، برای عرضه آن به مشتری و تکمیل فرایند راه اندازی کسب و کار آنلاین خود، سایتی لازم دارید. به یاد داشته باشید که سادگی مهمترین اصل در طراحی و اجرای آن است. شما در فاز اول کارتان تنها یک فرصت پنج ثانیه ای برای جلب توجه مشتریان بالقوه زمان دارید. و اگر این فرصت از دست برود، مشتری نیز از دست رفته است.

برای بهره بردن حداکثری از این زمان کوتاه، این نکات را در طراحی و ساخت سایت رعایت کنید:

• تا حد ممکن از فونت های ساده استفاده کنید. یک یا دو فونت، یکپارچگی بیشتری ایجاد می کند و کافی ست.
• سایت را طوری طراحی کنید که یافتن بخش های مختلف آن برای کاربر یا مشتری ساده باشد. در تمامی صفحات لینک هایی به تمام بخش ها قرار دهید.
• تا حد ممکن به جای متن ساده از المان های گرافیکی، صوت یا ویدئو برای رساندن پیام خود استفاده کنید.
• برای تخفیف یا پیشنهادات جذاب موقعیت های مختلفی را در نظر بگیرید. سعی کنید آدرس های ایمیل را به شکلی که اعتماد کاربر جلب شود برای رساندن اخبار مفید و آگاهی از تخفیف های آتی به آنها جمع آوری کنید.
• روند خرید محصول یا سفارش دهی خدمات را ساده کنید. مشتری تا حد امکان نباید بیش از دو کلیک برای اتمام روند خرید صرف کند.
• وبسایت شما ورودی فروشگاه شماست؛ پس سادگی و محیط دوستانه آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قدم چهارم: از موتورهای جستجو برای هدایت مشتریان بالقوه به سایت خود بهره ببرید.

تبلیغات کلیکی ساده ترین راه جذب ترافیک به سمت یک سایت نوپا هستند. این تبلیغات دو فایده برای تبدیل این ترافیک به ترافیکی واقعی و ثمربخش به سمت سایت دارند. اول اینکه تبلیغات کلیکی به سرعت در صفحات جستجو دیده می شوند و دوم اینکه این نوع تبلیغات اجازه می دهند که تاثیر کلیدواژه های مختلف بر روی جذب کاربران بیشتر و محاسبه میزان هزینه و ورودی ها بابت هر کلیک را آزمایش کنید.
سپس شما می توانید با آگاهی از بهترین کلیدواژه ها و تولید محتوای موثر بیشتر و ارائه محصولات و خدمات مناسب تر، نتیجه بهتری را هم در بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو و هم نهایتا در افزایش میزان فروش مشاهده کنید.

قدم پنجم: از شهرت دیگران برای خود بهره ببرید.

کاربران از اینترنت برای کسب اطلاعات بهره می برند. راز کار این است که همیشه در سایت هایی که از دید کاربران مفید می آیند، لینکی به سایت شما نیز دیده شود. این می تواند روی رنک سایت شما در موتورهای جستجو نیز اثر مثبت گذارد.

• سعی کنید نوشته ها، ویدئوها و سایر انواع محتوای کاربردی و مفید را برای سایت تولید کنید. این مطالب علاوه بر افزایش کلیدواژه های مفید در سایت شما، با بازنشر در شبکه های اجتماعی موجب آگاهی کاربرهای بیشتر از سایت شما می شود.
• حتما لینک های اشتراک در شبکه های اجتماعی و ‘ایمیل برای دوستان’ را در زیر مطالب مفید و حتی محصولات سایت قرار دهید.
• از تالار گفتگوی حرفه ای در رابطه با محصولات و خدمات خود در سایت استفاده و سعی کنید از شبکه های اجتماعی نیز در شناختن کسب و کارتان به دیگران، بیشترین استفاده را ببرید.

با رعایت موارد فوق می توانید خواننده های بیشتری جذب کنید که بالقوه خریدار و مشتری محصولات و خدمات شما هستند.

قدم ششم: از قدرت بازاریابی ایمیلی برای اطلاع رسانی به بازدید کنندگان و مشتریان استفاده کنید.

اگر -همانطور که قبلا اشاره شد- بتوانید ایمیل های کاربران را به خوبی جمع آوری کنید، نهایتا لیستی از ایمیل های مشتریان بالقوه خواهید داشت که دارایی‌ای ارزشمند برای شما محسوب می شوند. کاربرانی که در خبرنامه های شما ثبت نام کرده اند به منظور دریافت اخبار و اطلاعات تازه و همینطور تخفیف ها و هدایای جانبی این کار را انجام داده اند. آنها را از این اطلاعات و اخبار مطلع کنید. مواردی همچون:

• اطلاع رسانی در خصوص محصولات تازه که مشتریان قبلا درخواست داده اند.
• توسعه سطح روابط با مشتریان برای نزدیکی بیشتر به آنها و بهبود خدمات جانبی.
• تاثیرگذاری مثبت در مشتریان.
• ارزان بودن و در دسترس بودن خبرنامه های ایمیلی در مقایسه با اشکال مختلف تبلیغات از جمله تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و حتی تبلیغات چاپی.

از جمله مزایای خبرنامه های ایمیلی هستند.

هر بازدیدکننده باید بتواند در خبرنامه ایمیلی سایت ثبت نام کند تا از اخبار شما مطلع باشد. برای این کار نیز سرویس های متفاوتی وجود دارد که اجازه می دهد به خوبی از پس این سرویس دهی برآیید.

قدم هفتم: درآمدها را با فروش بیشتر و تخفیف های جانبی بیشتر افزایش دهید.

یکی از مهمترین استراتژی ها در بازاریابی اینترنتی، ارتقای امتیاز کاربران قدیمی تر و وفادار است. حداقل ۳۶ درصد افرادی که یک بار از جایی چیزی را خریداری می کنند، احتمالا دوباره برای خرید محصولاتی دیگر هم به جای اول باز می گردند. به همین منظور بهترین راه برای بازگرداندن مجدد مشتری، ارائه محصول یا سرویسی با قیمت مناسب نسبت به سایر فروشندگان و حداکثر تخفیف ممکن است. این باعث می شود آنها برای خرید مجدد محصولات و سفارش دوباره خدمات به شما بازگردند.

این راه ها می تواند برای مشتریان خریداولی نیز موثر باشد و در آینده آنها را هم جذب سایت کند:

• محصولاتی را به عنوان اشانتیون و جایزه به همراه خرید اصلی به مشتری هدیه دهید.
• به عنوان تخفیف از کوپن های تخفیف استفاده کنید. کوپن ها را پس از تکمیل خرید به مشتری ارائه دهید تا بتواند از آنها برای خریدهای بعدی و تخفیف های آینده استفاده کند.
• محصولات مرتبط یا گزینه هایی که سایر مشتریان به همراه سفارش شان خریداری کرده اند را در صفحه محصول یا پس از خرید به مشتری پیشنهاد دهید.

به مشتریان پاداش های سخاوتمندانه دهید تا آنها را بیشتر و بیشتر به سایت و فروشگاه آنلاین خود علاقمند کنید.


طی پنج سال گذشته اینترنت به سرعت توانسته در قیاس با دنیای واقعی جای خود را در فروش محصولات و خدمات باز کند. اما اصول پایه ای آغاز به کار و رسیدن به رشد و موفقیت در یک کسب و کار آنلاین طی این سال ها تغییری نکرده است. اگر به تازگی کسب و کار آنلاینی برپا کرده اید یا قصد این کار را دارید، به نکات بالا بیشتر توجه کنید.





نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، موفقیت در تجارت الکترونیک، 
برچسب ها : کسب و کار الکترونیک، e-commerce،
لینک های مرتبط :
سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 05:26 ق.ظ
I am actually thankful to the owner of this website who has shared this fantastic piece
of writing at here.
چهارشنبه 5 مهر 1396 03:59 ق.ظ
Hello! This post couldn't be written any better!
Reading this post reminds me of my previous room mate!
He always kept talking about this. I will forward this page to him.
Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!
پنجشنبه 16 شهریور 1396 07:08 ق.ظ
I loved as much as you'll receive carried out right here.

The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.
nonetheless, you command get bought an impatience over that you wish be delivering the following.
unwell unquestionably come more formerly again as exactly
the same nearly very often inside case you shield this increase.
سه شنبه 13 تیر 1396 12:03 ق.ظ
Just what I was searching for, appreciate it for posting.
دوشنبه 12 تیر 1396 12:27 ق.ظ
Hello there, You've performed a fantastic job.
I'll definitely digg it and individually suggest to my friends.

I am sure they will be benefited from this website.
شنبه 3 تیر 1396 04:24 ب.ظ
We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your website provided us with valuable info to work on. You've done an impressive process and our entire group can be grateful
to you.
چهارشنبه 31 خرداد 1396 11:56 ب.ظ
Precisely what I was looking for, thank you for putting up.
شنبه 30 اردیبهشت 1396 10:04 ق.ظ
Hi i am kavin, its my first time to commenting anywhere, when i
read this piece of writing i thought i could also make comment due to this brilliant piece of writing.
جمعه 29 اردیبهشت 1396 04:06 ق.ظ
Hello there, You've performed a great job. I'll certainly digg it and for my part recommend to my friends.
I'm sure they'll be benefited from this web site.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools