تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،



نقش رسانه‌های اجتماعی در افزایش فروش

جیم کینان، متخصص بازاریابی و فروش، در توصیف کار خود می‌گوید این روزها نمایندگان فروش از دنیای قدیمی و تلفن زدن‌های مکرر به دنیای رسانه‌های اجتماعی روی آورده‌اند. کینان معتقد است: ظهور «فروشندگان اجتماعی»، یعنی نمایندگان فروشی که از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، سود شرکت‌ها را افزایش می‌دهد.
با اینکه تاکنون داده‌های واقعی در این مورد وجود نداشته، اما موسسه کینان اخیرا گزارشی را منتشر کرده که اثر رسانه‌های اجتماعی بر میزان فروش را نشان می‌دهد و نتایج این گزارش بسیار موثر بوده است.

جالب ترین یافته این گزارش در سال 2012 نشان می‌دهد که 6/72 درصد مدیران فروشی که از رسانه‌های اجتماعی برای فروش خود استفاده کرده‌اند، نسبت به افرادی که از رسانه‌های اجتماعی استفاده نکردند، عملکرد بهتری داشتند.
او گفته که انتظار نداشته این رقم تا این حد بالا باشد. کینان سپس دریافته که وقتی صحبت از سهمیه فروش زیاد به میان می‌آید، کاربران رسانه‌های اجتماعی 23 درصد موفق تر از افرادی هستند که از رسانه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنند. کینان عنوان می‌کند که به هر نحوی داده‌ها را مورد استفاده قرار دهیم، کاربران رسانه‌های اجتماعی
در صدر قرار می‌گیرند.
در این گزارش که به صورت نظرسنجی از مدیران فروش شرکت‌ها بوده، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان (54 درصد) که از رسانه‌های اجتماعی در کار خود استفاده کرده‌اند، حداقل یک قرارداد با مشتری بسته‌اند.
بیش از 40 درصد گفته‌اند در نتیجه استفاده از رسانه‌های اجتماعی بین دو تا پنج قرارداد منعقد کرده‌اند و بیش از 10 درصد هم گفته‌اند که رسانه‌های اجتماعی نقش مستقیمی در انعقاد قراردادهای کاری آنها داشته است. برآیند این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رسانه‌های اجتماعی فاکتوری کلیدی در بستن قراردادها بوده‌اند.
نمودار زیر بر اساس یافته‌های کینان است که اثر رسانه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد:
بر اساس این آمارها و موفقیتی که مدیران فروش با استفاده از رسانه‌های اجتماعی به دست آورده‌اند، این سوال مطرح می‌شود که فروشندگان شرکت‌ها چقدر از زمان خود را صرف استفاده از سایت‌های اجتماعی می‌کنند.
پاسخی که کینان از نظرسنجی خود به دست آورده بسیار عجیب است. نتیجه این نظرسنجی نشان می‌دهد که 1/50 درصد فروشندگانی که از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، تنها کمتر از 10 درصد زمان کاری خود را به استفاده از این رسانه‌ها اختصاص می‌دهند که این یعنی بازدهی سرمایه بهینه.
نتیجه دیگری که کینان به دست آورده نشان می‌دهد تقریبا 75 درصد فروشندگان مورد بررسی اظهار کرده‌اند که برای نحوه کار فروش با رسانه‌های اجتماعی هیچ‌گونه آموزش رسمی از شرکتی که در آن کار می‌کنند، دریافت نکرده‌اند.
کینان در نهایت این موضوع را مطرح می‌کند که رسانه‌های اجتماعی نمی‌توانند علاج قطعی کار فروش باشند؛ اما به هر حال افرادی که از آن استفاده کرده‌اند، به سرعت به یک مزیت رقابتی دست یافته‌اند. رسانه‌های اجتماعی اثر مثبتی بر سهمیه فروش دارند که این امر بر میزان درآمد شرکت‌ها اثر دارد و فرصت‌های رشد بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند.




نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، شبکه های اجتماعی، 
برچسب ها : بازاریابی، بازار یابی شبکه های اجتماعی، کسب و کار الکترونیک، کسب و کار الکترونیکی،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools