با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک
یك متخصص در تجارت بین الملل و کسب و کار الکترونیک گفت: افزون بر 70درصد علت از دست دادن مشتریان در یك سازمان، نبود هوش هیجانی در نزد كاركنان آن سازمان است.
به گزارش ایرنا دكتر حسین شاكری روز جمعه در دوره آموزشی هوش هیجانی در رهبری و مدیریت در سالن همایش های مركز بین المللی رشد قشم افزود: كاركنانی كه از هوش هیجانی برخوردارند با كنترل عواطف خود و دیگران می توانند به جذب مشتریان سازمان كمك شایانی بكنند.
وی، مهمترین دلایل جذب مشتریان به یك سازمان کسب و کار الکترونیکی را به ترتیب توانایی ها، اعتماد، قیمت و كیفیت اعلام كرد و گفت: دلایل دفع مشتریان از یك سازمان نیز به ترتیب سلب اعتماد، فقدان كیفیت، نبود توانایی ها و میزان قیمت هاست.
به گفته وی وجود هوش هیجانی در كاركنان یك سازمان می تواند عوامل جذب مشتریان را به آن سازمان تقویت و مانع بروز عوامل دفع مشتریان آن شود.
وی ضعف در هوش هیجانی كاركنان را پاشنه آشیل بسیاری از سازمان ها دانست وگفت: تحقیقات ثابت كرده كه افزون بر 75درصد علت ترك شغل كاركنان نیز ضعف در هوش هیجانی آنها بوده است.
این متخصص، هوش هیجانی را عاملی خواند كه به هنگام شكست در شخص ایجاد انگیزه می كند و به واسطه داشتن مهارت های اجتماعی بالا منجر به برقراری رابطه خوب وی با مردم می شود.
دكترشاكری با اشاره به اینكه هوش هیجانی می تواند با استفاده از تكنیك مربیگری و بازخورد افزون بر 360درجه ارتقاء پیدا كند، تصریح كرد: در این روش ها، خودآگاهی و نحوه رفتار در تیم آموزش داده می شود تا افراد بتوانند به راحتی از زبان عاطفی استفاده كنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این دوره آموزشی به تشریح ویژگی های یك مدیر در یك سازمان پرداخت و با تاكید بر لازم وملزوم بودن علم و هنر در مدیریت گفت: داشتن شخصیت مدیریتی، عالم به كار بودن، انضباط، جسارت، هوش و ارتباطات از عوامل لازم برای موفقیت در مدیریت است.
به گفته وی برای موفقیت در رسیدن به یك هدف، روشن بودن هدف، قابلیت اندازه گیری آن، قابلیت انتقال آن، واقع گرایی و داشتن حد زمانی ضروری است.
این متخصص در تجارت بین الملل به مبحث بایوریتم BioRhythm (چرخه زیست) نیز اشاره كرد و گفت: این چرخه شامل سه گردش جسمی، احساسی و عقلانی است كه هركدام با مدت مشخصی در انسان عمل می كنند و درصورت محاسبه دقیق این گردش ها، می توان از زمان انطباق آنها بر روی یكدیگر به نتایج مثبت یا منفی واكنش فرد پی برد.
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم
عضو
شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1