تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،

سه شنبه 1 دی 1394 :: نویسنده : مسعود نورسعید


خرده فروشی چیست؟


اشتغال

در ایالات متحده، بخش خرده‌ فروشی دومین کارفرمای بزرگ در میان بخش‌ های مختلف محسوب می‌ شود و نزدیک به 18 درصد کل استخدام‌ ها متعلق به این بخش است. این رقم در مورد بخش خدمات 31 درصد است. بخش‌ های دولتی و تولیدی در رده ‌های بعدی قرار دارند و سهم آنها به ترتیب 16 و 14 درصد است.


در انگلستان، بخش خرده‌ فروشی بزرگ ‌ترین کارفرما به شمار می‌ رود و 35 درصد کل کارکنان، در این بخش مشغول به کار هستند. فروشگاه‌ های مواد غذایی همچون خواروبار فروشی‌ ها و سوپرمارکت ‌ها بالاترین سهم را دارند یعنی 15 درصد. مجرا و کانال عمومی توضیع کالاها که شامل فروشگاه ‌های بزرگ، مراکز بزرگ خرید، انبارها و دراگ استورها است، 12 درصد سهم دارد. در این بین، کمترین سهم متعلق به فروشگاه ‌های عرضه‌ مصالح ساختمانی و لوازم باغبانی است (4 درصد).

در مقایسه با دیگر بازارهای خرده‌ فروشی همچون آلمان، انگلستان و کانادا، ایالات متحده بالاترین سهم اشتغال در بخش خرده‌ فروشی را دارا است. برخی از بازارهای بزرگ خرده‌ فروشی همچون ژاپن و مکزیک آمار خرده و عمده فروشی را تلفیق کرده و بنابراین نمی‌ توان آنها را با کشورهایی مقایسه کرد که فقط آمار بخش خرده‌ فروشی خود را اعلام کرده‌ اند.

مفاهیم و استراتژی ‌های جدید

قالب ‌ها و استراتژی ‌هایی که خرده ‌فروشان بر اساس آنها فعالیت می ‌کنند، در اکثر نقاط جهان به سرعت در حال تغییر و تحول هستند. این تغییرات ناشی از فن ‌آوری ‌ها، تغییر در الگوهای خرید مصرف‌ کنندگان و موفقیت نوآوری‌های گوناگون است. فن ‌آوری باعث بزرگ‌ تر و پیچیده ‌تر شدن سازمان‌ ها شده است. رشد آمار زنان شاغل باعث کاهش زمان صرف شده برای خرید می ‌شود، فروشگاه ‌های بزرگ باید به گونه ‌ای باشند که مشتری در یک مرتبه مراجعه، تمامی مایحتاج خود را تهیه کند. سوپرمارکت ‌های بزرگ که مشتریان می ‌توانند با یک بار مراجعه به آنها ، کالاهای متعددی را بخرند، به یک قالب جهانی تبدیل شده اند. به علاوه، ارزشی که مشتریان برای این نوع فروشگاه ‌ها قایل هستند، تا حدی زیاد هزینه‌ تأسیس فروشگاه‌ های کوچک را کاهش داده است.

با توجه به اینکه صنعت خرده‌ فروشی در بازارهای اشباع شده به بلوغ رسیده و حتی ظرفیت ‌های مازاد پدیدار شده ‌اند، خرده‌ فروشان تلاش می‌ کنند تا از طریق استراتژی‌ های گوناگون ، دست به تنوع‌ سازی بزنند و به جای تمرکز بر نام تجاری خود، بر برند و نام تجاری محصولات یا فروشگاه‌ هایشان تمرکز کنند. آنها استراتژی‌ های گوناگونی را در راستای رسیدن به این هدف و ارزش تدوین   کرده‌ اند .

فن ‌آوری

مدیریت شرکت‌ ها در صنعت خرده‌ فروشی، به طور فزاینده ‌ای متکی به فن ‌آوری اطلاعات است. تمرکز فن ‌آوری از اتوماسیون در دهه‌ 1960 به تلفیق و تسهیل در کسب و کار الکترونیکی امروز تغییر کرده است. در خلال پنج سال گذشته، بخش اعظم سرمایه‌ گذاری در حوزه‌ فن ‌آوری اطلاعات متمرکز بر تلفیق سیستم‌ های داخلی سازمان ‌ها بوده است. انتظار می ‌رود که مرحله‌ بعدی تلفیق سیستم‌ های زنجیره‌ عرضه، مرتبط ساختن خرده‌ فروشان و شرکای تجاری آنها از طریق کسب و کار رو در رو و بازاریابی الکترونیکی باشد.

سیستم فروشگاه‌ ها همچنان تکامل خواهد یافت زیرا خرده ‌فروشان فضای سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری را فراهم خواهند آورد، سیستم ‌های عامل جدید معرفی خواهند شد، امکان دستیابی به شبکه بیشتر خواهد شد و توانایی ‌ها و خدمات بی‌ سیم نیز به طور روزافزونی گسترش پیدا خواهد کرد. فروش در محل کار یا زندگی مشتریان اهمیت فراوانی پیدا کرده است زیرا خرده ‌فروشان به دنبال یافتن راه ‌هایی جدید برای کاهش تردد و همچنین افزایش تجربه‌ خرید مشتریان خود هستند.

در زمینه‌ زنجیره‌ توزیع، اینترنت جایگزین سیستم‌ های پر هزینه‌ قدیمی شده و امکان تعامل بیشتر میان مشتریان و طیف گسترده ‌ای از فروشندگان را فراهم می ‌آورد. ظهور  کسب و کار الکترونیکی و فروشگاه ‌های الکترونیکی خصوصی، نقش به مراتب مهم ‌تری را در آینده ایفا خواهد کرد.

خرده‌ فروشان باید بیش از پیش به سراغ سیستم ‌های برنامه‌ریزی منابع کسب و کار بروند که توسط بسیاری از تولیدکنندگان انتخاب شده ‌اند چرا که این امر عمدتاً ناشی از کاربرد گسترده‌ مجموعه‌ های نرم ‌افزاری است. ذخیره و انتشار داده ‌ها به مهم ‌ترین اولویت ‌های سرمایه ‌گذاری در بخش فن ‌آوری اطلاعات تبدیل شده که این امر عمدتاً ناشی از ماهیت غیرقابل تلفیق سیستم ‌هایی است که امروزه اکثر خرده ‌فروشان به کار می‌ گیرند. دیگر اقدامات و ابتکارات موجود عبارتند از مدیریت روابط با مشتریان و استفاده از کانال ‌های ارتباطی چندمنظوره. هدف از همه‌ این سرمایه ‌گذاری‌ ها، تقویت توانایی خرده ‌فروشان برای تمایز قایل شدن میان خودشان و رقبا، افزایش میزان وفاداری مشتریانشان و کاهش هزینه ‌های فعالیت ‌هایشان از طریق مدیریت دقیق نیازهای مشتریانشان است.


آموزش کسب و کار الکترونیکی


تأثیر اینترنت

اقتصاد آینده شاهد حضور کسب و کارهایی است که نه جزء «اقتصاد قدیم» هستند و نه جزء «اقتصاد نوین» بلکه در واقع ترکیبی از هر دوی آنها هستند. این کسب و کارها از فن ‌آوری اقتصاد نوین – به ویژه ماهیت و گستره‌ یک محیط شبکه‌ ای – در قبال برخی از فرصت ‌های اثبات شده در اقتصاد قدیم از جمله تمرکز احیا شده بر مشتریان، زنجیره‌ عرضه، افراد و رقبا برای دستیابی به فروش و سود استفاده خواهند کرد. در اقتصاد نوین، نوآوری حرف اول را می ‌زند. تمرکز بر این نوآوری تنها محدودیت به فن ‌آوری‌ های جدید نیست بلکه کشف کاربردهای جدید از فن ‌آوری‌ های موجود را نیز شامل می ‌شود. ارتقای فن ‌آوری ‌های خرده‌ فروشی، یک گام اساسی در این عرصه است.



نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، خرده فروشی، 
برچسب ها : خرده فروشی، کسب و کار الکترونیکی،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools