تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،

آموزش کسب و کار الکترونیکی


در این مقاله از سری مقالات آموزش کسب و کار الکترونیکی به ارائه مطالبی در رابطه با  خرده فروشی و کاربرد آن در کسب و کار الکترونیکی  می پردازیم.

تعریف خرده فروشی  (Retail Marketing) :
شامل فروش کالاها و اجناس فیزیکی برای مصرف مستقیم توسط خریدار است که از محلی معین، همچون فروشگاه، بوتیک یا کیوسک  و یا از مرکز خرید درقالب بخش‌های کوچک یا منفرد تهیه شده باشد.

روند خرده فروشی


آموزش کسب و کار الکترونیکی

در بازرگانی، خرده‌فروشان، کالاها یا محصولات را در مقادیر زیاد از سازندگان می‌خرند (مستقیماً یا از طریق عمده‌فروش) و سپس مقادیر کمتر را به مشتری نهایی می‌فروشد. مؤسسات خرده‌فروشی اغلب مغازه یا فروشگاه خوانده می‌شوند. خرده ‌فروشان در انتهای زنجیره تأمین قرار دارند.
بازاریابان سازنده به فرایند خرده‌ فروشی به عنوان بخش لازم راهبرد کلی توزیع می‌نگرند. همچنین عنوان خرده‌فروش به شرایطی که در آن ارائه‌کنندهٔ خدمات به نیازهای تعداد زیادی از افراد خدمت می‌رساند نیز بکار گرفته می‌شود، همچون خدمات عام‌المنفعه مثل برق. بسیاری ازکسب و کار ها در ابتدا خرده فروشی می کرده اند.

تاریخچه خرده فروشی

آموزش کسب و کار الکترونیکی

1929-1920. رشد سریع فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای.
دهه‌ 1930. رشد سریع سوپرمارکت ‌ها. ظهور جایگاه ‌های پمپ بنزین. افتتاح نخستین مراکز خرید مدرن.
دهه‌ 1940. احیای خرده‌ فروشی پس از جنگ.
دهه‌ 1950. رشد دراگ‌ استورهای سلف سرویس.
دهه‌ 1960. افتتاح نخستین ابربازارها (سوپرمارکت ‌های بزرگ). استفاده از نخستین دستگاه‌ های اسکنر بارکُد.
دهه‌ 1970. توسعه‌ مراکز فروش خانگی.
دهه‌ 1980. آغاز دوره‌ ادغام‌ ها و اکتساب ‌ها در خرده‌ فروشی.
دهه‌ 1990. جهانی شدن خرده ‌فروشی. آغاز خرده ‌فروشی الکترونیکی. فروش الکترونیکی نخستین کتاب توسط آمازون .
دهه‌ 2000. آغاز بکارگیری یورو در اروپا، ایجاد یک بازار واحد.

بررسی وضعیت اشتغال در خرده فروشی

آموزش کسب و کار الکترونیکی

در ایالات متحده، بخش خرده‌ فروشی دومین کارفرمای بزرگ در میان بخش‌ های مختلف محسوب می‌ شود و نزدیک به 18 درصد کل استخدام‌ ها متعلق به این بخش است. این رقم در مورد بخش خدمات 31 درصد است. بخش‌ های دولتی و تولیدی در رده ‌های بعدی قرار دارند و سهم آنها به ترتیب 16 و 14 درصد است.
در انگلستان، بخش خرده‌ فروشی بزرگ ‌ترین کارفرما به شمار می‌ رود و 35 درصد کل کارکنان، در این بخش مشغول به کار هستند. فروشگاه‌ های مواد غذایی همچون خواروبار فروشی‌ ها و سوپرمارکت ‌ها بالاترین سهم را دارند یعنی 15 درصد. مجرا و کانال عمومی توضیع کالاها که شامل فروشگاه ‌های بزرگ، مراکز بزرگ خرید، انبارها و دراگ استورها است، 12 درصد سهم دارد. در این بین، کمترین سهم متعلق به فروشگاه ‌های عرضه‌ مصالح ساختمانی و لوازم باغبانی است (4 درصد).

استراتژی ‌در خرده فروشی

آموزش کسب و کار الکترونیکی


قالب ‌ها و استراتژی ‌هایی که خرده ‌فروشان بر اساس آنها فعالیت می ‌کنند، در اکثر نقاط جهان به سرعت در حال تغییر و تحول هستند. این تغییرات ناشی از فن ‌آوری ‌ها، تغییر در الگوهای خرید مصرف‌ کنندگان و موفقیت نوآوری‌های گوناگون است. فن ‌آوری باعث بزرگ‌ تر و پیچیده ‌تر شدن سازمان‌ ها شده است. رشد آمار زنان شاغل باعث کاهش زمان صرف شده برای خرید می ‌شود، فروشگاه ‌های بزرگ باید به گونه ‌ای باشند که مشتری در یک مرتبه مراجعه، تمامی مایحتاج خود را تهیه کند.


آموزش کسب و کار الکترونیکی

سوپرمارکت ‌های بزرگ که مشتریان می ‌توانند با یک بار مراجعه به آنها ، کالاهای متعددی را بخرند، به یک قالب جهانی تبدیل شده اند. به علاوه، ارزشی که مشتریان برای این نوع فروشگاه ‌ها قایل هستند، تا حدی زیاد هزینه‌ تأسیس فروشگاه‌ های کوچک را کاهش داده است.

نقش فن ‌آوری در خرده فروشی
مدیریت شرکت‌ ها در صنعت خرده‌ فروشی، به طور فزاینده ‌ای متکی به فن ‌آوری اطلاعات است. تمرکز فن ‌آوری از اتوماسیون در دهه‌ 1960 به تلفیق و تسهیل در کسب و کار الکترونیکی امروز تغییر کرده است. در خلال پنج سال گذشته، بخش اعظم سرمایه‌ گذاری در حوزه‌ فن ‌آوری اطلاعات متمرکز بر تلفیق سیستم‌ های داخلی سازمان ‌ها بوده است. انتظار می ‌رود که مرحله‌ بعدی تلفیق سیستم‌ های زنجیره‌ عرضه، مرتبط ساختن خرده‌ فروشان و شرکای تجاری آنها از طریق کسب و کار رو در رو و بازاریابی الکترونیکی باشد.

تأثیر اینترنت
اقتصاد آینده شاهد حضور کسب و کارهایی است که نه جزء «اقتصاد قدیم» هستند و نه جزء «اقتصاد نوین» بلکه در واقع ترکیبی از هر دوی آنها هستند. این کسب و کارها از فن ‌آوری اقتصاد نوین – به ویژه ماهیت و گستره‌ یک محیط شبکه‌ ای – در قبال برخی از فرصت ‌های اثبات شده در اقتصاد قدیم از جمله تمرکز احیا شده بر مشتریان، زنجیره‌ عرضه، افراد و رقبا برای دستیابی به فروش و سود استفاده خواهند کرد. در اقتصاد نوین، نوآوری حرف اول را می ‌زند.

عوامل مهم برای موفقیت در خرده فروشی
۱- خودتان را بشناسید
۲- برنامه روبه جلو داشته باشید
۳- صنعت خود را بشناسید
۴ - مشتریان خود را درک کنید
۵- سوابق مــــالی خوب را حفظ کنید
۶- نقدینگی خود را مدیریت کنید
۷- روشهای مدیریت سالم را به کار ببرید
۸- تصویر و ذهنیت ممتاز خود را توسعه دهید
۹- دارائیهای خود را کنترل کنید
۱۰- برای درک کامل طبیعت خرده فروشی خرید و برای سود قیمت گذاری کنید
۱۱- از حرفه ای‌ها درس بگیرید
۱۲- درهنگام نیاز کمک بخواهید


10 خرده فروشی برتر دنیا

آموزش کسب و کار الکترونیکی


Wal-Mart
Carrefour
Tesco
Metro AG
Kroger
Schwarz Unternehmenstreuhand KG
Costco
Home Depot
Walgreen Corp
Aldi








نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، موفقیت در تجارت الکترونیک، خرده فروشی، 
برچسب ها : خرده فروشی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، شرکت تسکو، بزرگترین خرده فروشی ها،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools