تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی , تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی
 

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی،(E-Commerce)، تجارت الکترونیکی (E-Business) و بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)

درباره وبلاگ



با سلام
سعی دارم در این وبلاگ به درج موضوعات مرتبط با آموزش کسب و کار الکترونیکی (E-Commerce)، آموزش تجارت الکترونیکی (E-Business) و آموزش بازاریابی الکترونیکی (E-Marketing) بپردازم.
همچنین مطالبی در رابطه با آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، آموزش بهینه سازی سایت (SEO) ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , مدیر کسب و کار الکترونیکی ، Email marketing ، آموزش بهینه سازی سایت ، سئو ، افزایش بازدید سایت ، SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، Social Net Work Marketing ، آموزش بازاریابی محتوایی ،Content Marketing ، تولیدمحتوا ، آموزش تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، Internet advertising ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی آنلاین ، آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت ، آموزش بازاریابی مجازی (Virtual Marketing) ، آموزش ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ، بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing) ، بازاریابی محتوایی (Content Marketing) ، تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising) ، سایت کسب و کار الکترونیکی , بازاریابی مجازی ، مدیر کسب و کار الکترونیکی ، آموزش کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار الکترونیکی و ... ارائه کنم.
نظرات ارزشمند شما بازدیدکنندگان گرامی می تواند بنده را در ارائه هر چه بهتر مطالب موفق نماید.
با تشکر - نورسعید - وبلاگ کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک


مدیر وبلاگ : مسعود نورسعید
جستجو



در این وبلاگ
در كل اینترنت

مطالب اخیر

نظرسنجی
به نظر شما محتوای درج شده در این سایت چگونه است؟








پروفایل لینکداین
نقشه سایت
قیمت این سایت
ارزش این وب سایت
• 848.716 تومان •
برچسب ها

آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی،

دوشنبه 5 بهمن 1394 :: نویسنده : مسعود نورسعید

آموزش کسب و کار الکترونیکی

در این مقاله از سری مقالات آموزش کسب و کار الکترونیکی به ارائه مطالبی در رابطه با شروع کسب و کار الکترونیکی  می پردازیم.

قبل از شروع کسب و کارالکترونیکی ، ابتدا باید نیاز و تقاضا در سطح گسترده ارزیابی و شناسایی شود. یعنی باید بدانیم مردم به چه کالاها یا خدماتی نیاز دارند یا اینکه در زندگی روزمره با چه مشکلات و چالشهایی روبرو هستند؛ یا اینکه چطور میتوان کیفیت زندگی آنها را از برخی جهات بهبود بخشید. در مجموع اینکه قبل از ورود به هر کسب و کار الکترونیکی، ابتدا بایستی بدانید با چه انگیزه ای و از چه راهی میخواهید آن را شروع کنید.

برای مثال، اگر قصد دارید رستوران/فست فود راه اندازی کنید، ابتدا باید با ذائقه ی مردم آشنا شوید و بدانید بیشتر چه نوع غذاهایی را میپسندند. خبر خوب اینکه اگر در مرحله ی شناسایی نیاز و تقاضای مردم، حرفه ای و حساب شده عمل کنید، نیمی از راه را درست رفته اید. در غیر این صورت، متأسفانه باید بگویم که بزرگترین و جبران ناپذیرترین اشتباه زندگی تان را مرتکب شده اید. اشتباهی که جبران آن میتواند سخت یا حتی غیرممکن باشد!!!

آموزش کسب و کار الکترونیکی

اکنون که نیاز مردم را به درستی شناسایی کردید، باید بررسی کنید و ببینید کسانی که به دنبال رفع این نیازها هستند، از چه طریقی آن را برطرف میکنند. باید ببینید چگونه و با استفاده از چه روشها و ابزارهایی میتوانید آنها را متقاعد و راضی کنید که محصول یا خدمات شما را بپسندند و حاضر باشند بابت آنها به شما پول پرداخت کنند.

اکنون وقت آن است دست به کار شوید و پروسه ی بازاریابی الکترونیکی و اینترنتی را شروع کنید! یعنی چه؟ یعنی اینکه تولید مشتریان بالقوه کنید (کسانی که محصول و خدمات شما را بپسندند و برای آشنایی بیشتر با آن یا خرید آن اشتیاق پیدا کنند). باید بررسی کنید و ببینید که چه روش ها و ابزارهایی برای جذب مشتریان بالقوه مناسب تر و مؤثرترند. اینکه کدام شیوه و ابزار تبلیغاتی نتیجه ی سریع تر و بهتری را عایدتان میکند.

تا به این لحظه، روش ها و ابزارهای بازاریابی و جذب مشتری بسیاری طرح ریزی و تدوین شده، اما همه ی آنها نمیتوانند برای کسب و کار الکترونیکی شما سودمند و نتیجه بخش باشند. این درست است که همه ی این روشها به سهم خود کلیدی برای موفقیت در بازاریابی و کسب و کار های مختلف هستند، اما تنها چند مورد از آنها بر اساس نوع محصول یا خدمات و شرایط شما میتوانند کار آمد و نتیجه بخش باشند.برای مثال شاید بهترین روش برای جذب مشتری و بازاریابی موفقیت آمیز برای شما، ویزیتوری حضوری یا تلفنی… باشد، و شاید هم از طریق سایت، پیامک یا از طریق رسانه ها یا به واسطه پخش تراکت.

همانطور که مشاهده میکنید دنیایی از روش ها و ابزارهای گوناگون و متنوع وجود دارند که برخی از آنها بسته به نوع کسب و کار، محصول یا خدمات شما، میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. اما به راستی کدام روش و ابزار میتواند شما را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان به مقصد و ایده آلی که برای کسب و کار تان تعیین کرده اید برساند؟خب، آیا اکنون که روش و ابزار درست را تشخیص دادیم و شناسایی کردیم، موفقیت مان در کسب و کار تضمین شده است؟ به هیچ وجه!!!

آموزش کسب و کار الکترونیکی

انتخاب روش مناسب مثل انتخاب و تهیه ی خودرو مناسب است. اما در صورتی که نحوه ی رانندگی با این خودرو را ندانید آیا قادر خواهید بود آن را هدایت کنید و به وسیله ی آن خود را به مقصد برسانید؟ بنابراین چاره ای ندارید جز اینکه یا خودتان طرز استفاده و هدایت آن را بدانید یا اینکه از فرد متخصصی که رانندگی و طرز استفاده از این وسیله نقلیه را میداند کمک و مشورت بخواهید. پس صِرفِاً شناسایی و انتخابِ روش نمیتواند ضامن تحقق اهداف تعیین شده باشد و بایستی با اصول آن روش نیز آشنایی کافی داشت.

اکنون به یک دفترچه ی راهنما نیاز دارید که روش استفاده از این خودرو را به شما آموزش دهد، یعنی "برنامه ی فروش". برای مثال، چنانچه شیوه ی مورد نظر شما برای عرضه ی موفقیت آمیز کالا و خدماتتان، روش فروش تلفنی است، آیا بدون فراگیری اصول این نوع فروش ، راه به جایی خواهید برد؟! مشاور بازاریابی و فروش ، نقش همین فرد متخصص را در انتخاب و تحقق و عملی شدنِ تمام و کمال برنامه های شما ایفا میکند. او قدم به قدم، از مرحله ی شروع مقدمات کسب و کار تا مراحل بازاریابی، فروش و تحقق تمام برنامه های پیش بینی شده، همراه و همگام شما خواهد بود.

بنابراین چنانچه نحوه ی استفاده از ابزار و روش انتخابی تان را ندانید، نباید انتظار داشته باشید مشتریان از خدمات یا کالای شما استقبال کنند و بتوانید به شکلی ایده آل، پول به کسب و کار الکترونیکی تان سرازیر کنید. به خاطر داشته باشید که این شما هستید که در قبال نقاط ضعف روش انتخابی تان، ناآگاهی نسبت به آن و بی اطلاعی از اصول و برنامه های مورد نیاز برای تحقق آن مسئولید، نه مشتریان شما!!

آموزش کسب و کار الکترونیکی

خلاصه ی کلام:

اینکه اگر میخواهید کسب و کار الکترونیکی را شروع کنید، ابتدا باید ببینید مردم به چه چیزهایی نیاز دارند. پس از این مرحله، لازم است تشخیص دهید که چگونه و از چه طریقی میتوانید توجه مردم را به بهترین شکل ممکن به سمت کالا یا خدمات تان جلب کنید و به اصطلاح آنها را به پای میز معامله بکشانید. در این مرحله باید بسیار حساب شده عمل کنید، چون هر روشی نمیتواند نتیجه ی مطلوب را برایتان داشته باشد. پس از این مرحله است که باید بتوانید مشتری را متقاعد و قانع کنید که به اصطلاح دست به جیب شود و بابت محصولی که شما با شیوه های مؤثر بازاریابی معرفی کرده اید پول بپردازد. این یعنی آشنایی کافی با مهارتهای فروش موفق. تردید نکنید که با آگاهی از شیوه های مؤثر بازاریابی و فروش و با همراهی دلسوزانه و همه جانبه ی کارشناسان مجرب بازاریابی و فروش ، خواهید توانست تحولات شگرفی را در کیفیت و حجم فروش خود ایجاد کنید و طعم شیرین موفقیت و ثروت را بیش از پیش بچشید و تجربه کنید.





نوع مطلب : آموزش تجارت الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، موفقیت در تجارت الکترونیک، مشتریان، تبلیغات، 
برچسب ها : کسب و کار الکترونیک، آموزش کسب و کار الکترونیکی، بازاریابی،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


کانال تلگرام ما
اگه دوست دارید تو یک مسابقه قشنگ شرکت کنید و ببینید که عکس بچتون بین بقیه عکسا چه رتبه ای میگیره حتما تو کانال بهترین عکس کودکم عضو شوید و جایزه هم برنده شید.
آدرس کانال
@behtarinaks
کاربر ادمین 1 برای ارسال عکس ها
@behtarinaks1
دوستان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

siteview.ir
رتبه سایت
Submit ExpressLocal SEO & PPC Advertising
ابزار رایگان SEO

Free SEO Tools